NA: Seiko ‘OP’ SNXS73 - [UPDATE post 102]: platter met SKX caseback

Mooi resultaat!
Ik had er zelf nooit aan gedacht maar je brengt mij nu ook in verleiding om hetzelfde te doen met mijn 5’je.

3 likes

Gefeliciteerd 🥳 Erg mooi resultaat. Veel plezier ermee.

Waarschijnlijk moet je nu ook het horloge van jouw vader doen, wanneer hij het ziet :wink:

1 like

Ziet er zeker goed uit :ok_hand:t3:strak hoor.

1 like

Je kunt tevreden zijn met je werk. Geborsteld ziet die er een stuk beter uit!

1 like

Tof resultaat hoor. Ik houdt hiervan :ok_hand: heb zelf een keer gebrushed met achterkant van een schuursponsje, werkt ook best aardig. Knap werk met een tof resultaat, master Dao :vulcan_salute:

1 like

Thnx @MechanicalFreak @GiveMeYourDough @Arjen

image

Werkt ook best, althans je krijgt een geborsteld resultaat, wel van minder goed als met de blokjes, in mijn ervaring. Voor een Vostok bezeltje kun je dat prima gebruiken, of misschien om een gebrusht deel bij te werken.

1 like

Waw, erg mooi resultaat! Met de gebrushte bovenkant komen de schuine kanten ook mooi tot hun recht terwijl bij het gepolijste horloge deze bijna niet op te merken waren. :ok_hand:

1 like

Ziet er mooi strak uit :star_struck:

1 like

Een jubilee en een donkerbruine leren strap 19mm besteld. Nu het horloge nog. Als ik er binnen 3 dagen geen vind haal ik hem uit amerika😍

1 like

Wat voor jubilee heb je besteld? Ik zoek er nog 1 die goed aansluit op de kast :slight_smile:

1 like

19 mm van aliexpress :flushed::flushed::flushed:

1 like

Hmm ok ben benieuwd of die goed gaat passen met de endlink. Ik heb er ook 1 van aliexpress maar sluit niet netjes aan :frowning:

1 like

Ik ben gezwicht

2 likes

Cool! Ben benieuwd hoe je hem vindt.
Mijn solid bracelet komt (hopelijk) morgen binnen, hij is al in het land :grin:

Kan niet teleurstellen lijkt me😉

1 like

Hé, een soort van Sarb, maar dan met meer lume en minder waterdichtheid. :slight_smile:

Maar je hebt gelijk, dit is een stuk beter.

1 like

Haha I know, maar dit trok mij over de streep

SNXS73-001

Hij is zo ‘crisp’ en die indices zo lekker hoog :drooling_face:

Edit: ben ik de enige die het plaatje niet te zien krijgt?

hier ook niets te zien…

Zo ziet het eruit op de oysterband van Ali :ok_hand:t3:

10 likes

Yes, bracelet is binnen! Echt een upgrade.

Goede solide band, afwerking zoals je mag verwachten van Aliexpress… dat wel, maar toch erg mooi zo. Ik heb hem niet op de endlinks gezet die erbij waren, maar op de stock endlinks. De nieuwe endlinks zou kunnen als ik die ongeveer 3 mm zou afveilen, maar daar heb ik niet echt zin in eerlijk gezegd :sweat_smile:

Mooier is ook dat de bracelet echt tapered vanaf 19mm, waar de originele bracelet wel 19mm endlinks heeft, maar vervolgens is de bracelet vanaf de eerste link iets breder om de volledige breedte van de kast te matchen. Ik vind dit mooier.

:ok_hand:t2: Erg tevreden!

Edit: toevoeging, zo was die origineel:

10 likes