NA: Seiko Orange Monster SKX781

Gisteren besteld en vandaag al binnen via besttime op marktplaats. Ik heb lang getwijfeld tussen de gen1 en gen2, maar hoe meer ik ze vergeleek, hoe mooier ik de gen1 vond worden. Uiteindelijk dus de knoop doorgehakt en besteld.

Ik heb m nog maar net uitgepakt, maar mijn eerste reactie: wauw! Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, maar ik ben zeer positief verrast. Ik heb de versie op de stalen band en ik was wat huiverig voor een enorm “blingerig” horloge, maar ik vind het perfect zo. Qua grootte is die ook perfect voor mij. Hier ga ik veel plezier van hebben. Echt een mooi horloge voor in de zomer.

Voor de twijfelaars. Kopen nu het nog kan, deze is echt de moeite. Ik twijfel nu wel om alsnog een gen2 te kopen, maar voor nu ben ik zeer tevreden.

Enkele foto’s (plastic zit nog op de band):

22 likes

Tof!

Dat Gerrit ze nog heeft? Ik zie ze nl ook niet bij zijn totale aanbod. misschien heb je wel de laatste :slight_smile:
Geniet ervan, Echt een leuk klokje!

1 like

Een classic beauty! Hoort in elke collectie thuis. Enjoy :sunny:

1 like

Blijft mooi zo’n oranje monster :wink:

1 like

Je moet inderdaad goed kijken, ze staan bij een ander horloge. Het staat wel in de titel van de advertentie en er staan foto’s van het horloge.

Hier dus, en dan even in de omschrijving kijken voor de prijzen en dergelijke:
http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1109353017-seiko-duikhorloge-skz211k-skx781k2-skx781k3-skz249k.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pos=13

Goedkoper heb ik m niet kunnen vinden.

Sterk koud mooi!

1 like

Heeft 'ie ze nog? Hij is de enige en laatste die ze NOS verkoopt in NL. De 1st Gen dan.
Gefeliciteerd met deze! @dialstatic kiek eens…

2 likes

Qua prijs is hij ook erg gunstig. Op dat vlak hebben de Seiko liefhebbers wel geluk met aanbieders als deze en Monsterwatches :smiley:
Ik heb trouwens de productie datum eens proberen te achterhalen via een site en die geeft 2002 of 2012 aan als mogelijkheden.

Datissum, laatste productiejaar

Gefeliciteerd met deze klassieker :thumbsup:

En niet flipperen he :wink: want daar ga je spijt van krijgen.

Grt.

1 like

Bedankt! Deze gaat niet weg hoor. De gen2 orange monster twijfel ik nog wat over, maar wellicht dat ik beter een gen2 in een andere kleur kies. Een gen1 black monster zou ik ook nog wel willen.

En dat terwijl ik enkele maanden geleden niet kon begrijpen wat men nou zo mooi vond aan een monster… Ik ben nu echt totaal van mening veranderd, maar dat is wel meer mensen overkomen als ik zo wat rondlees :smiley:

1 like

Ik heb ook een oranje monster en ik moet zeggen ik schrok me rot
toen ik hem uitpakte.
Wat een monsterlijk ding :astonished:
Maar ik ben er helemaal aan verknocht geraakt en hij gaat zeker niet
meer weg.

Grt.

1 like

Nice drie keer gehad drie keer weer geflipperd, vraag me nu dus weer af waarom heb ik hem niet?

1 like

Besttime heeft sowieso meer aanbod dan dat ie laat zien op MP. Als je wat zoekt gewoon even bellen. Hij heeft best een hoop liggen tegen (in mijn ogen) scherpe prijzen!!

1 like

Coole aanwinst!

Zelf ook gehad, weer geflipperd (en 4 andere Monsters…h. Nu toch weer hongerig… bedankt dus :wink:

2 likes

Blijft inderdaad een prachtig monster, twijfel ook weer; waarom heb ik hem verkocht :thinking:

2 likes

Haha, bijhouden is dus de boodschap :smiley:
Ik moet alleen de band nog even inkorten en ik heb al gelezen dat dat een apart systeem is bij deze (pin and collar).

€225,- autch. Voor 2-3 jaar terug waren ze nog voor €95,- nieuw te vinden…

En die 225 is nu zelfs nog een redelijk goeie prijs ten opzichte van andere aanbieders.

Nice! Jaren gehad en iedere keer dat ik hem voorbij zie komen toch wel een beetje spijt dat ik hem verkocht heb…