NA Seiko orange monster

En hierbij mijn 2e aanwinst van dit jaar.
Overgenomen van een HF lid, ik was van plan dit horloge te gebruiken voor dagelijks te dragen, ook tijdens het klussen ed.

Maar aangezien hij zo mooi is ga ik toch maar verder op zoek naar een ander horloge, ik vind het zonde als hij zou beschadigen.

Aangezien de band te klein is voor mijn pols ook maar gelijk een heftige uitgave gedaan bij Amazon om er een schakel tussen te zetten €17

35 likes

Lekker kleurrijk. Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd, Monster is een heerlijk horloge !

Een prachtige aanwinst, zeg ik als Seiko liefhebber. Veel plezier ermee.

Mooie hoor! Blijft een mooi model!

Ik wens je alleen veel succes met het vergroten van de band, de monster band is niet gebruiksvriendelijk🙈

3 likes

Goede keuze ! Geniet er van !

Groeten van zijn broer

4 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze vrolijke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Monster is cool

6 likes

Congrats! Heb ooit de zwarte gen. 1 gehad. Blijf toch een zwak houden voor het Monster. Onderscheidend model, dat gewoon goed in elkaar zit. Veel plezier ermee!

1 like

ook een leuk model, ga je enorm veel plezier aan beleven,
draag hem dus met plezier

Mooie band heb je erop gezet.

1 like

Is dat wel te doen met het setje wat ik gekocht heb, ik wil de boel niet verzieken.

Een klassieker. Veel plezier ermee!

Is de mooiste.

Leuk horloge, geniet ervan :slightly_smiling_face:

Prima te doen, hoor. Het pin and collar systeem werkt heel goed, je moet alleen even de tijd nemen voor het aanpassen van de band. Op de website van Monsterwatches staat een duidelijke uitleg. De meesten die moeite hebben met deze banden, doen eerst en denken pas daarna :woozy_face: . De gaatjes Links en rechts in de schakels verschillen licht qua diameter. Dat heeft een reden :blush: En verlies de collar niet, want die moet je zeker terug plaatsen. Dus eerst even de tijd nemen en goed kijken, dan pas doen :innocent: Gaat je zeker lukken!

1 like

Black Land monster SNM035 (helaas zonder originele stalen of oranje leren band).

2 likes

Gefeliciteerd !
Ja is een prachtig horloge heb hem ook gehad.

Mooi ding! Klussen kan die makkelijk hebben!

1 like

Toffe monster :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.