Vandaag bij Jeroen ( @Triplock ) van Wrist Candy een super toffe mini Turtle op de kop getikt.
De Padi uitvoeringen van Seiko hebben altijd al wel op mijn persoonlijke goedkeuring kunnen rekenen. Vindt ze gewoon tof! Net als ik zoveel tof vindt⦠dit in prijs range van een paar tientjes tot xxxxxx-voudige daarvan. Leest wellicht als heel herkenbaar voor vele onder ons.
Terug naar de mini Turtle⦠ik had hem al vaker in het vizier gehad bij Jeroen, maar toen was hij weg. Nu zag ik hem van de week weer waarna hij de aandacht weer trok. Toen ik vanochtend in alle vroegte onderweg naar mijn werk besloten had contact te leggen en vanochtend op zijn website keer schrok ik even⦠F* weer weg⦠toch even een berichtje gestuurd waarop ik, eveneens in alle vroegte al een (verlossende) reactie kreeg⦠Ja die heb ik nog⦠š„³:pray:t3:
Dus einde dag richting Jeroen⦠bij hem aangekomen stond de Seiko al te shinen. Na gezellig wat koffie weg getikt te hebben en er nog wat andere leuke horloges over de tafel zijn gegaan⦠MannetjeMar naar huis metā¦
Plaatjes, want verder hoeven aan dit model natuurlijk niet te veel woorden meer vuil te worden gemaaktā¦
De dial is inderdaad tof⦠het is een enorm ālevendigā geheel en in mijn optiek mooi op elkaar afgestemdā¦
Onderleggertjes zijn eens een keer ergens gekocht. Maar als ik het zo zie⦠zouden ze inderdaad daar van moeten zijn! Misschien even mee naar het onderleggertjes forum
Thenks! Al mijn fotoās maak ik met mijn drie jaar oude iPhone 6S plus⦠waarbij ik soms een close up maak door een horloge loepje van een tientje met plakband aan de telefoon te tapen