NA: Seiko "pepsi" Turtle

Voila. Hier is hij dan, mijn nieuwe aankoop. Ik denk niet dat deze :turtle: nog veel voorstelling nodig heeft.

Er valt niet veel nieuws te vertellen over deze re-issue uit 2016, een hoop forumleden hebben deze al voor mij gekocht en bij hun NA topic deze veel mooier en lyrischer beschreven dan ik dat zelf kan.

Ik had er veel over gelezen en veel foto’s gezien. Ik heb lang getwijfeld - tja ik ben een twijfelaar - of ik er een wilde. Er was een soort haat/liefde en willen/niet willen relatie met het model. Na veel omzwervingen, Bulova, G-Shocks, Citizen en ander moois wist ik het wel: er zou als volgende waarschijnlijk een Turtle in de collectie komen.

Dus, om een kort verhaal nog korter te maken. Ik ging deze passen in de Seiko winkel en ik was verkocht. Alles viel op zijn plek. De vorm, de kleuren, de afwerking, het bandje. Liefde op eerste pas denk ik dan (euh, normale liefde he, geen fetisj toestanden). Er was genoeg keuze, een pepsi, een blauwe en een zwart met goud, genoeg om te doen twijfelen. Maar sinds de film “All is Lost”, waar Robert Redford anderhalf uur op de oceaan dobberde met een pepsi SKX om zijn pols, wou ik toch wel stiekem ook een pepsi. Dus, zonder meer, hier mijn NA:















voor de twijfelaars die nog nadenken of deze de moeite is, absoluut doen; deze is bij verre het meeste comfortabele horloge dat ik ooit heb gehad.

Bedankt voor het kijken.

22 likes

Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Ik heb ook die haat liefde relatie met het model. Al 300x gepast en toch net niet. Maar als ik hem ergens zie dan blijft het toch trekken.

1 like

Heel mooi … Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd :+1: veel plezier er mee… velen zijn U voorgegaan en nog velen zullen volgen … :grin:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Blijft een topper, die Turtle! Heb er zelf twee! Geniet ervan!

1 like

Ik heb een tijd geleden ook een turtle gekocht na lang twijfelen en deze bevalt zeer goed :+1:

1 like

Mijn beste,

Scherpzinnige foto’s van een prachtig horloge!!
Ik wens je er een enerverende tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi! :ok_hand:
Next on the bucket list: Anderhalf uur op de oceaan dobberen? :wink:

1 like

Draagt idd zeer comfortabel, moet je ook eens een bor strap proberen :wink:

5 likes

Ja, ben ik naar benieuwd. Ik heb alvast via een mede HFer een OEM turtle metalen band kunnen overnemen. Eerst dat eens proberen :grinning:

Mooie foto’s! :ok_hand:t2:
Veel draagplezier gewenst :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Mooi hoor ,gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

Gefeliciteerd man! Ik heb nog nooit een Turtle om de pols gehad, mij lijken ze op het eerste gezicht vrij massief. Misschien toch eens proberen.

1 like

Het zijn toch iconische horloges die Turtles, geniet van je nieuwe aanwinst.
Ik heb de pepsi PADI en hoewel ik 'm niet zo vaak draag, blijf ik 'm leuk vinden.

1 like

Heel dope!

1 like

Heel gaaf! Waar heb je deze weg als ik vragen mag? :blush:

1 like

Mooi man!

1 like

Wordt de juwelier niet een beetje moe van je? :wink:

2 likes

Ze doen de rolluiken al dicht als ze me aan zien komen. Heb je hem weer. Wel kijken maar niet kopen.:sweat_smile:

2 likes