NA: Seiko Presage Cocktail srpb41j1 / Blue Moon

Na lang getwijfeld te hebben tussen de sarb065 en de sarb035 uiteindelijk toch besloten om de 035 aan te schaffen. Absoluut geen seconde spijt van gehad!

Maar toch deed het ergens pijn om geen cocktail watch te hebben…

Gelukkig kwamen er een heleboel leuke Presage cocktail horloges aan, alweer een hoop getwijfel tussen de verschillende modellen. Gisteren dan toch maar de knoop doorgehakt! Nu enkel wachtend op een mooi bandje van de banden @Ko-Banden ning.

De dial is echt prachtig!!! Veel mooier in het echt dan op de foto’s!

De band was zo groot dat ik er een echte originele Seiko Presage ring van heb kunnen maken. Misschien binnenkort te koop in het blauwe gedeelte!

25 likes

En dat wil wat zeggen… Schitterend! :ok_hand:

1 like

Mee eens, in het echt nòg mooier dan op foto’s.

De mijne is verre van de duurste in mijn bescheiden collectie, maar krijgt de meeste punten van mijn vrouw (en die heeft smaak).
:roll_eyes:

1 like

Mooi! Veel plezier ermee! Groeten van de Ijsblauwe van mij !

1 like

Mijn beste,

Een fascinerende wijzerplaat die de tijd met verve trotseert!!
Chapeau!!
Geniet er met volle teugen van!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat horloge is gewoon echt, echt heel nice :ok_hand:t2:

Heb hem zelf ook

1 like

Proficiat! Prachtige horloge

1 like

Prachtig!

1 like

Ik denk dat dit één van de weinige horloges is waar het normale gepeupel (niet horloge freaks) een opmerking over maken. Erg mooi :ok_hand:

1 like

Zeer mooi! Hier ook alleen de ijsblauwe in huis,maar die van jou mag er ook zijn!

2 likes

Gaaf horloge. Ook gaaf die ring! Patent op vragen :+1:

Heb zelf de Presage cocktail time starlight.

Geniet er van.

1 like

Ik ben ook nog steeds erg blij met de mijne.
De stalen band vind ik het mooist erbij staan, hoewel deze wel echt een krassenmagneet is met die gepolijste delen.

4 likes

Blijft een beauty. Gefeliciteerd.

1 like

Schitterend. Ben nog steeds erg blij met de mijne, het is mijn favoriet.

4 likes

Erg mooi! Enjoy :slight_smile:

1 like

Mooi zeg, hoe het licht met die dials speelt blijft mij verbazen. Veel plezier ermee. :+1:t2:

1 like