NA: Seiko Presage Cocktail Time

Vandaag uit Japan ontvangen de nieuwe Presage van Seiko. En direct een bijpassend blauw leren crock bandje erop wat ik een stuk mooier vind staan dan de geleverde stalen band.

50 likes

Zeer mooie aanwinst met inderdaad de goede band erbij! Van harte gefeliciteerd! :relaxed:

Wow … die is mooi :thumbsup:

goeie plaat heeft die, veel plezier er mee!

Prachtig!
Is dit horloge er ook wat kleiner? Ik heb een vrij kleine pols en biedt daarom mijn Maurice Lacroix hier te koop aan. 40mm is me te groot.

Geniet van je aanwinst!

Heel fraai!
Mooie plaat en dito strap.
Veel draagplezier.
Ben ook erg benieuwd naar die met gangreserve.

Heel mooi deze kleurcombinatie, gefeliciteerd!

He vet hoor! :ok_hand:
Ik kan mij voorstellen dat die op fijne milanese band ook wel mooi draagt :thinking:

Hee! Je bent under-dressed voor je horloge. :slight_smile:Dat gezegd hebbende: Prachtig horloge. Heb je foto’s van de zijkant?

Mooi hoor.

Je bent inderdaad wat under-dressed, hoewel die blok- cq HOOFDletters op de wijzerplaat wat minder klassiek en wat sportiever/moderner zijn dan het cursieve lettertype op de oude Cocktail time modellen.

Dus die korte broek kan prima :sunglasses:

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

2 likes

4 likes

Dikke klok!

Fraai hoor! Welke webshop gebruik je?

Schitterend!
Ik heb de lichtlichtlicht blauwe Cocktail.

En die draag ik ook gewoon met korte broek. Maar ik ben dan ook een barbaar…

1 like

Mooi blauw is niet lelijk!

Ik heb ook maar weer snel mijn G-Shock omgedaan :grin:
Ik ben zeer tevreden over hoe hij er in real life uit ziet. Zo’n cocktail-effect blijft lastig in te schatten op een foto.
Volgende week de eerste echte test als ik hem met gepaste kleding kan dragen.

Voor een dresser is hij vrij groot maar gezien mijn zeer dunne polsjes gelukkig niet te groot.

Denk dat dit wel een blijvertje gaat worden.

Heel mooi! Proficiat

Mijn beste,

Zó zó!! Chique hoor!!
Ziet er magnifiek uit!!
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Wow, wat lijkt mij die kroon groot of ligt het aan de foto?

De kroon is volgens mij uitgetrokken voor de foto met een stilstaande secondewijzer.