NA: Seiko Presage "Cocktail Time"

Had zeker geen horloge meer als cadeau verwacht! Deze keer onder de boom in plaats van aan de boom hangend! Prachtig gewoon. Ik heb de Starlight cocktail time limited edition met een prachtige wijzerplaat echter is deze weer geheel anders met zijn prachtige sunburst. Ondanks het feit dat zijn originele band prettig draagt zal ik er snel een vintage band voor halen voor de afwisseling

Genoeg gepraat, tijd voor wat kiekjes

image|375x500!

image|375x500![image
!|

41 likes

Erg mooi horloge! Veel plezier met deze topper :+1:t2:

1 like

Beauty! Van harte en veel draagplezier gewenst! :smile: :+1:

1 like

Heel mooi. Veel plezier met je aanwinst.

1 like

Erg leuk horloge. Heb hem gisteren ook even gepast.

Nog van harte met je cadeau!

2 likes

Gefeliciteerd en geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Mooi ! Goeie aankoop, prachtig! :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze begeerlijke aanwinst!!
Ik wens je er een eindeloze tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Vorige week de goudgele ontvangen. Wat een prachtige horloges en tot nu toe keurig lopend! Heel erg blij mee!

3 likes

Welkom bij de club! :+1:

1 like

Veel plezier ermee! Ik vind de bracelet wel mooi! Al zou een goede leren band niet mistaan.

2 likes

I second that!

2 likes

Het gilde der Cocktailtimers wast allengs! :blush:

2 likes

En of. En op kleinere doch relatief grotere schaal ook het gilde der Cocktailtimebluemooners :star_struck:

1 like

Deze kunnen we welhaast een cultstatus aanmeten. En dat is een positieve motie!

2 likes

Dat kan ik bevestigen. Zeker wanneer je nagaat wat voor illustere forummers dit kleinood bezitten.

2 likes

Ik heb de starlight limited maar de bluemoon heeft echt een eigen charme, telkens als je naar het horloge kijkt lijkt het alsof het horloge glimlacht! :heart_eyes: prachtig gewoon wat een kleur!

1 like

Heel veel schoonheid voor dat geld met een redelijke uurwerk. Ik vind ze prachtig, eigenlijk alle kleuren wel

Ik wil er een vintage voor halen maar wil eerst zo veel als mogelijk variatie in kleuren bekijken de band wil ik ook kunnen switchen naar mijn Sarb033, zelfde breedte. Dus moet bij deze en de Sarb passen. Bijvoorbeeld een donkerbruin suede band

1 like

Gelukkig is de Sarb033 een echt bandenmonster, dus dat moet wel goed komen!

1 like