NA - Seiko Presage Limited edition Cocktail time

Zo koop je een tijd niks, dan opeens 3 horloges binnen een week. Dit prachtige horloge zag ik in de vitrine bij de juwelier voorbij komen tijdens een onschuldige wandeling door de stad. Direct na het zien van de prachtige schittering van het goud op de rode achtergrond was ik eigenlijk al verkocht. Afhankelijk van het licht schittert de rode dial een iets andere tint rood, zoals ze dat bij de cocktailbar ook hebben. Een horloge met een verhaal blijft voor mij altijd het mooiste en hielp zeker mee in de overweging van de aankoop. Dit horloge is nummertje 800/5000.

De verkoper kwam nog met mooie uitleg over hoe het horloge tot stand is gekomen en wat het idee erachter was om het horloge nog meer aan te prijzen… Echter wist ik zelf allang wat de keuze zou gaan worden: kopen!. Na een enorm lekker bakje koffie en een goed gesprek was de aankoop snel voltooid en kon ik voldaan terug naar huis.

Genoeg gepraat. Hierbij foto’s van het horloge wat nu het meest unieke pronkstuk in de collectie is. Hopelijk vinden jullie hem net zo mooi!

23 likes

Een interessante keuze!

Heel bijzonder. Gefeliciteerd.

Mooi apparaat, een chique skeleton als het ware!

Mooi uitgevoerde cocktail!

Bijzonder en erg mooi horloge! Geniet ervan.

Unieke NA, gefeliciteerd. Geniet ervan :+1:t2:

Onschuldige wandeling door de stad… Is dat niet een beetje de kat op het spek binden? :wink: gefeliciteerd met je aankoop! Bijzondere versie. Veel plezier ermee!

Een heel eigenzinnige Presage. :+1:

Veel plezier ermee!

Zeker als die wandeling ‘toevallig’ langs elke horlogerie/ juwelier komt :wink:

1 like

Proficiat met je toch wel bijzondere presage.
Veel plezier ermee!:watch:

Gefeliciteerd met deze mooie presage

Van harte met deze NA! Ik heb hem de afgelopen dagen ook in de winkel zien liggen.

Veel plezier er van!

Hartstikke leuk horloge. Ik was op basis van de renders en foto’s op internet nou niet direct enthousiast.

Maar met wat zachte dwang van vrouw en kinderen, want tenslotte op een haar na bijna jarig, kon ik de lichte variant die ze mij presenteerden vanmiddag uiteraard niet weigeren. :wink:

En eerlijk is eerlijk! 't Is in het echt absoluut een beauty!

Gefeliciteerd en de groeten van zijn compagnon!

5 likes

Wauw, die is misschien nog wel een stuk mooier. Ook van harte en geniet er vooral van!

1 like

Even mooi vind ik. Die van jou heeft een prachtige kleur van de plaat. :+1:

2 likes

Ze gaan echt gelijk op. Het warme rood van jouw wijzerplaat is echt ook fantastisch!

2 likes

Mooi, hoor.