Sinds 9 december ben ik wat minder mobiel, door de amputatie van mijn linkerbeen. Niet omdat ik het leven uitgespeeld had en dacht ik ga het een leveltje moeilijker maken, maar er was voor de derde keer een tumor in ontdekt en de pen die er in zat na een heupbreuk door uitzaaiingen, was het ook aan het begeven.
Nadeel hiervan is dat ik dus wat meer tijd heb. Na een week in het ziekenhuis, ben ik naar een revalidatiecentrum gegaan. Ondanks dat ik hier best een druk programma heb, is er ook tijd voor andere zaken. Zoals het horlogeforum, waar ik (overigens nog best laat) stuitte op de aanbiedingen op de site van Timco. Na hier doorheen gespit te zijn, heb ik een horloge besteld. De volgende dag kreeg ik bericht dat het geld teruggestort zou worden (iemand was me blijkbaar voor).
Prima, was mijn eerste reactie. Tot ik toch weer op die site ging koekeloeren (teveel tijd), en ik bij de Seiko Presage Sharp Edged GMT terecht kwam. Eerst nog even gewacht, in de hoop dat iemand anders hem zou bestellen, maar dat gebeurde niet .
Het resultaat is dat ik nu in het bezit ben van dit prachtige horloge!
Mooie aanwinst! Ik hoop dat die wel goed loopt . Hier dichtbij een zelfde soort verhaal gaande met die rotziekte. Veel beterschap en een goed herstel gewenst!
Mooi ding !! Ik zag hem ook staan bij timco maar door de verhalen die ik al had gelezen over de staat van sommige horloges maar lekker voorbij laten gaan. Geniet van je NA en heel veel sterkte met alles