Afgelopen kerst een heel mooi kado onder de boom ontvangen. In het verleden had ik altijd een horloge om, zeker op kantoor. Een aantal mooie modellen, gekocht omdat het een mooie naam van een modehuis had. Daarna in de valkuil van de smartwatch gestapt. Nooit moeten doen want je draagt nooit meer wat anders want het wordt een verlengstuk van je telefoon. En dat werd ik eigenlijk zat en wilde weer teug naar een paar mooie horloges. Maar welke?
Een aantal stappen in mijn carrière en twee kinderen verder maakt ook dat je breder gaat kijken. Mijn vrouw zag me het afgelopen jaar veelvuldig op dit forum lezen en besloot toen dit horloge kado te doen. En wat een verschil is een horloge van een echte horloge maker versus die van een modehuis dat zijn naam op een horloge zet. Veel meer gewicht is wat al snel opvalt. Ook de sluiting is veel slimmer en doordacht. Alles bij elkaar ziet hij er ook nog eens mooi uit met de groene plaat en bruine band. Ik draag hem inmiddels met veel plezier en ben erg blij met het eerste “echte” horloge.