NA: Seiko Prospex GMT Diver

Korte NA. Duiker ontbrak nog steeds. Ik keek al een tijdje naar deze.

Ik ben onder de indruk. Afwerking ver boven verwachting in deze prijsklasse. Kast en wijzerplaat zit echt niet ver van GS standaarden. Keramische bezel.
De band is ook mooi. Alleen geen schroeven maar pinnen, maar verder erg mooi. De sluiting is prima, maar voelt een stuk minder top aan.

Ik denk ideaal voor vakantie en vrije tijd!

87 likes

Lekker man, proficiat!

Ik heb een SPB317 voor dit soort gelegenheden. :grin:

2 likes

Dat zeker :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Heel stoer ding dit! En goed te lezen dat jij wel enthousiast bent over de afwerking etc. Ik heb namelijk ook andere meningen vernomen.

1 like

Meer horloge heeft niemand nodig. Onwijs stoer en gaaf ding!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze mondiale Seiko!!
Ik wens je er een wereldse tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Laat zeker eens weten hoe die in het dagelijks gebruik bevalt. Er was een lid die hem heeft teruggestuurd omdat het tegenviel en ook op YouTube zijn de meningen verdeeld.
Ik vind het een heel mooi horloge en verwacht dat die er bij mij ook nog gaat komen.

1 like

Mooie, stoere GMT duiker. Veel plezier ermee.

1 like

Vely nice eh!!! (In een Borat accent)

3 likes

Wat viel er zo tegen dan?

Ik vind hem heel knap afgewerkt. Draagt niet te groot of te hoog. En vooralsnog comfortabel.

Mooie duiker, gefeliciteerd met je aanwinst! :ok_hand:

1 like

Een GMT is altijd +1 :ok_hand:

2 likes

Hele mooie aanwinst! :star_struck: Gmt zeker +1! :grin:

1 like

Het is een 39 mm met bezel en dan nog een rand dus het eigenlijke venster met uurwerk was te klein. Dat was de voornaamste “ klacht”

1 like

Okay. Ik vind het mooi juist.

2 likes

Gefeliciteerd!
Zit zelf al een tijdje naar de groene variant te loeren.

1 like

Ik vind het een hele dikke duiker dus ik ben benieuwd naar wat foto’s “op de pols”
Ik had alweer spijt dag ik dat ding niet gekocht had van het forumlid die hem terugstuurde maar zo heb ik al meer dingen gekocht waar ik achteraf spijt van had dus heb ik te lang gewacht

2 likes

Gefeliciteerd, erg mooie Seiko gmt! Ik heb de groene versie vorige week gepast en ik was ook onder indruk, leuk om dat hier ook terug te zien. En ik sluit niet uit dat deze bij mij ook nog komt. Veel plezier er mee!

1 like

Gefeliciteerd. Veel draagplezier, en als je hem om hebt, dan ben je dus vrij. Heerlijk idee. Enjoy!

1 like

Lekkere aanwinst zo te zien! :+1:

1 like