Ik ben onder de indruk. Afwerking ver boven verwachting in deze prijsklasse. Kast en wijzerplaat zit echt niet ver van GS standaarden. Keramische bezel.
De band is ook mooi. Alleen geen schroeven maar pinnen, maar verder erg mooi. De sluiting is prima, maar voelt een stuk minder top aan.
Laat zeker eens weten hoe die in het dagelijks gebruik bevalt. Er was een lid die hem heeft teruggestuurd omdat het tegenviel en ook op YouTube zijn de meningen verdeeld.
Ik vind het een heel mooi horloge en verwacht dat die er bij mij ook nog gaat komen.
Ik vind het een hele dikke duiker dus ik ben benieuwd naar wat foto’s “op de pols”
Ik had alweer spijt dag ik dat ding niet gekocht had van het forumlid die hem terugstuurde maar zo heb ik al meer dingen gekocht waar ik achteraf spijt van had dus heb ik te lang gewacht
Gefeliciteerd, erg mooie Seiko gmt! Ik heb de groene versie vorige week gepast en ik was ook onder indruk, leuk om dat hier ook terug te zien. En ik sluit niet uit dat deze bij mij ook nog komt. Veel plezier er mee!