NA: Seiko Prospex Padi King Turtle

Even mee gewacht met deze NA, eerst even 8 dagen om de pols om te zien hoeveel -+ deze heeft. Na 8 dagen een plusje van 2 sec. Is dat netjes of niet en dat voor een automaat.
Oke, het is dus een Seiko Prospex Padi King Turtle en ik vind het dus echt een mooi horloge. Netjes afgewerkt en leuk dat het blauw op de bezel ook terugkomt in minutenwijzer. De wijzerplaat heeft een aardbol patroon en als ik erna kijk zie je de diepte in de dial. Kleine puntjes die hem voor mij mooi maken.
Vind ik dat hij ook wat minpuntjes heeft, ja. de loep had wat mij betreft of wat groter gemogen of helemaal geen loep. De dag had er niet op gehoeven, zodra er een wijzer op 3 staat zie je geen dag en datum meer staan. Maar de rest van het horloge maakt het weer goed.

oke nu wat specs:

Automaat
Uurwerk: 4R36
saffierglas
diameter kast 45 mm
20 ATM
kleurkast en band: zilverkleur
sluiting: Vouwsluiting met drukknoppen en beveiliging
kasthoogte: 13,2 mm
gewicht: 198 gram

Hij lijkt wellicht wat groot met zijn 45 mm maar dat valt heel erg mee daar hij korte lugs heeft en hij lekker om de pols zit.

Kortom, ben er blij mee en een leuke aanvulling op mijn andere Seiko’s

@PetraO, volgende week nog 2 NA’s en dan is het voorlopig wel weer even goed. Maar beloven doe ik niets :wink:.

oke nu even nog wat amateur foto’s:

32 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Weer een mooie NA! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Mooi ontworpen. Ze zijn leuk, die Seiko’s. Met deze: inderdaad dat blauw in de bezel en in de wijzer.
Gefeliciteerd maar weer en uiteraard kijk ik uit naar je volgende NA.

1 like

Gefeliciteerd! Heel fijn dragend en mooi horloge, zo’n Turtle! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA :+1:t2:

1 like

Leuk ding! Gefeliciteerd en veel plezier ermee

1 like

Mooie uitvoering !

1 like

Leuke Seiko! Veel plezier ermee!

1 like

Heee doe die bezel is recht! Boef

Gefeliciteerd. Veel plezier er mee.

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke Seiko als NA. Lekker bezig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Staat inmiddels weer goed, niet goed opgelet met foto’s maken :grin:

1 like

Die ziet er goed uit.Gefeliciteerd ermee.

1 like

Mooi zeg, gave wijzerplaat. Veel draagplezier :sunglasses:

1 like

De bezel staat scheef :roll_eyes::nauseated_face::stuck_out_tongue: tja sorry daar kan ik niet goed tegen .
Wel een prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Sorry Pasd, te impulsief met foto’s te maken. :wink: vergeef het mij. Maar 120 klikken rondje rond :grin:. Niet om mijn andere horloges te kort te doen, maar dit is echt een beest van een horloge. 2 sec. in de + na 8 dagen, daar kunnen zelfs de Rolex boys niet tegen op, ook niet die van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hahaha het is je vergeven :hugs:

1 like

wauw. wat een lekker fris ding. Gefeliciteerd!

1 like