NA: Seiko Prospex PADI Turtle

Hallo allemaal,

Met gepaste trots wil ik jullie mijn nieuwe aanwinst laten zien.

Ik heb lang getwijfeld tussen een Hamilton Khaki Fieldwatch H69449861, Tissot PRX Powermatic T1374071104100, of een Seiko 5 Sports SRPD75K1.

Het is uiteindelijk géén van alle geworden. :smirk:

Na goed geholpen te worden door het vriendelijke personeel van horloge.nl heb ik een Seiko Prospex Turtle gekocht. Ref. SRPE99K1. Als amateur duiker in tropische gebieden ook nog handig.

Het horloge heeft het 4R36 uurwerk van Seiko met Day-date functie en hacking. Altijd leuk dat hacken.:yum:

Dit is mijn eerste echte mechanische horloge ik ben er ontzettend blij mee. Zeker na mij blammage met mijn Bombay Special.
Hoop dat deze door de keuring komt :wink: @koekoek

44 likes

Ook gehad. Heel mooi en draagt heerlijk! Veel plezier ermee!

1 like

Geweldig mooi horloge. Dit model staat bij mij ook nog op het verlanglijstje. Veel draagplezier.

1 like

Van harte, geniet er van! Eén van de weinige duikers binnen het forum die kans hebben enige diepte gaan ervaren dus?

1 like

Ja heb mijn open water breffet. Mag tot 30m diep en wrak duiken. Niets wat de Prospex niet aan kan.

2 likes

Als er Seiko op staat komt hij altijd door de keuring van koekoek, is echt de grote liefhebber van Seiko :wink:

1 like

Mooi hoor…:+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je aanschaf. Mooie Seiko. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi wat is de maat van deze ?

1 like

Bij deze

Gefeliciteerd. Welkom bij de ‘club’

3 likes

Proficiat en veel draagplezier toegewenst!

1 like

Een Turtle is altijd goed! En leuk dat je als duiker gekozen hebt voor de PADI.
Veel draagplezier!

1 like

Gave aanwinst! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Thanks day gaat goed komen

Ja wil hem wel vaker gaan dragen (semi daily) Heb gelezen dat het 4r36 uurwerk echt een werkpaard is.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie turtle. Ik ben zelf ook een groot liefhebber van dit horloge. Denk dat je er veel plezier aan zult beleven.

3 likes

Dat klopt. Het is een betrouwbaar uurwerk en makkelijk te verkrijgen. De Turtle is uiteraard heel erg geschikt voor dagelijks gebruik.
Ik heb er ook nog steeds veel plezier van.

Ik heb de gewone versie, de SRP777… meer water dan dit heeft die overigens nooit gezien :grin:

3 likes

Saffierglas (domed met ar) laten plaatsen, kan ik je aanraden

4 likes