NA | Seiko Prospex SPB077J1

Dank, dank! Fijne feedback, … :sunglasses:

Ik ook. Maar ik kan je aanbevelen om deze eens om de pols te doen, als je daar de kans voor krijgt (als je in midden NL woont, be my guest om hem eens goed te bekijken!). Hij draagt serieus kleiner dan de maat doet vermoeden door de ‘slanke’ kast, de smallere duikring en de dieper liggende wijzerplaat. Serieus.

@Daffie, als ik met het mes op de keel nu zou moeten besluiten voor één blijvertje zou de Sinn in de verkoop gaan. Jaja, bizar hè! Ben serieus onder de indruk van dit horloge, draagt heel erg fijn.

2 likes

Remco…wat zegt de thermometer? :wink:

3 likes

… gewoon 37 graden. :rofl: :joy:

3 likes

Ja, deze is mooi. Loop ik ook al een tijdje op te loeren, maar zat steeds te twijfelen. En steeds was het weer een iets andere versie met geleurde bezels oid.
Deze is top :ok_hand:t4:
Maar de sbdc061 = spb077j1 :face_with_raised_eyebrow: ?
En de 051 is ? Toch ook hetzelfde of ben ik nou :crazy_face:

1 like

Dat is toch wel een hele andere hoor :slight_smile:

4 likes

Leuke review en goeie foto’s. Het is grappig dat jij weer heel andere dingen in het horloge ziet dan ik. Veel plezier er van.

De versie voor japan is de sbdc061 en voor de rest van de wereld is de spb077. Allemaal niet logish maar goed.

2 likes

Mooi klokje!

1 like

Is, helaas, niet om de hoek. Als ik de mogelijkheid heb ga ik er zeker ergens een proberen te passen. Thanks voor het aanbod!

1 like

Oja, mijn fout :man_facepalming:t4: kippig

2 likes

Dat dus. :sunglasses:@kendo heeft het verschil inmiddels uitgelegd met een plaatje. De 51 vind ik ook best mooi trouwens, maar ‘schuine lijnen’ van de kast van mijn 77 spreken me net iets meer aan.

Wel onlogisch inderdaad, dat ze voor Japan andere nummers gebruiken als voor de rest van de wereld zoals @koekoek al aangeeft.

1 like

Binnen! :sunglasses:

Rubber staat 'm best goed, maar dit is voor mij geen blijvertje.

Ik moet dit ook niet meer doen :rofl: … het kost me alleen maar centen, telkens extra bandjes bij mijn klokkies kopen die ik vervolgens maximaal vijf minuten bekijk om ze vervolgens gelijk op te bergen voor een soort van eeuwigheid. Jammer!

3 likes

Ik vind het wel een gave combi dus zou het even wat tijd geven…anders verkoop je toch de hele set incl het horloge :wink:

1 like

Haha, ik begrijp hieruit dat je ook op de wachtlijst wil? :joy: …nee, deze MM300 band gaat gewoon weer 't zakkie in. Hou ik er wel nieuw bij, leuk inderdaad als het horloge nog eens in de verkoop gaat of ik maak er iemand gelukkig mee die toevallig op zoek is naar dit bandje.

1 like

Heel mooi. Vooral mooie foto’s kan in nog wat van leren.

1 like

Weg ermee. Staal is zó veel mooier.

1 like

Mooie foto’s en klok, veel plezier ermee!!!

1 like

Gaaf bandje hoor, staat 'm goed!
Waar heb je die rubber strap gekocht? ik wil eigenlijk graag nog rubber voor bij m’n Blumo en twijfel een beetje of ik niet toch voor een CB moet gaan.

1 like

Klopt. Dan zie ik zo’n foto en denk ik, “dat wil ik ook!” … eenmaal aan het horloge valt het me dan toch tegen en verdwijnt het bandje in de kast. Dit is me al zo vaak overkomen. :wink:

https://www.horlogebanden.com/seiko-marinemaster-300-mm300-sbdx017-horlogeband/

Voor 48 euries op de deurmat.

Prachtig horloge, veel plezier met het dragen.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Overigens is de diashield echt goed, mijn sbbn031 heeft nog geen krassen, van 2016. :sweat_smile:

1 like