NA | Seiko Prospex SPB077J1

Prachtig!

1 like

Vooral de vouw stukken van de sluiting lijken een stuk massiever dan die v bv de oude sluiting op een monster ofzo :+1:

1 like

Ik kan hem alleen vergelijken met mijn PADI Turtle en het is een wereld van verschil. Deze is stevig en voelt kwalitatief een stuk beter aan (… mag ook wel voor het geld! :sunglasses:), niet alleen de vouwstukken maar ook de sluiting zelf. De band is trouwens ook solide en mooi afgewerkt. Ben er tevreden mee.

1 like

Zeker een van de mooiere Seiko Duikers :ok_hand:
Veel plezier ermee

1 like

Ik heb hem net ff gepast, maar inderdaad : :ok_hand:
Gelijk maar even uitvoerig kunnen vergelijken met een samurai en een nieuwe sumo, en yep…deze wint.
Niks mis met die andere twee, maar voor míj is dit de mooiste.
Dus dit gaat de nieuwe aanwinst worden :slightly_smiling_face:

1 like

Scheelt ook een factor of 2-3 in prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zag iets van 1100, 860 en de laatste niet naar gekeken.
Maar prijzen zeggen mij vaak niets wat betreft uiterlijk. De vitrine met GS ernaast kon mij echt niet bekoren, met prijzen van gemiddeld 5000 euro. Ab-so-luut niet, niet mijn horloges (op n paar na).

De vorige generatie sumo was net nog op eBay te koop voor 400 en de samurai op internet voor 330 (volgens mij 460 list?)

Dit was de Seiko shop. Goed geholpen trouwens :+1:t4: eerlijk is eerlijk.
Ik piste vanmorgen nét naast de pot hier in het blauwe gedeelte :persevere:

1 like

Had nog even overwogen vanmiddag langs te gaan om te passen. De spb105 spreekt me enorm aan…

2 likes

Die groene? Die had ik vanmiddag om. Mooi, maar niet mijn ding. Wel héél subtiel groen hoor, valt amper op.

1 like

Zag hem staan. Dat was wel een héél lekkere prijs. Ik had kennelijk nog een weekje moeten wachten, had ik honderd euro in mijn zak kunnen houden … :rofl: maar ja, weekje geleden ging er via een grijzaart ook eentje weg voor 750. Dus het wisselt nogal. Maar de adviesprijs betalen is helemaal nergens voor nodig. Nooit.

Eens. Vind ze eerlijk gezegd ook niet vergelijkbaar hoor, ja het zijn alledrie duikhorloges maar daar houdt het vergelijk wel een beetje op. Deze oogt slanker en ik vind hem ook wat draagbaarder.

Alleen de wijzerplaat is anders toch? Vind 'm wel fraai! Beetje sunburst-achtige uitstraling, althans op foto’s. Heb de groene niet in het echt gezien, maar dat gold ook voor deze 077. Op basis van foto’s besloten, … goed besluit! :sunglasses:

1 like

Ik reageerde na 24 minuten. Weg :angry:

1 like

Gek hè! Ik dacht zelf dat het een schrijffout was, … :joy: misschien wel door een handelaar gekocht, dan zie je 'm strakkies ineens voor +200 ergens anders verschijnen. :wink:

Ik stuurde gelijk een bericht, kreeg ook bericht terug maar was te laat. 40 minuutjes later ook de advertentie al verdwenen :smile:

1 like

Ik zet je hier wel op de wachtlijst, je staat nu op plek 3 … :hugs: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voorlopig nog niet te koop hoor!

EDIT: Plaatje erbij, zegt meer dan woorden. :wink:

2 likes

Ok deal :smiley:
Seiko shop was trouwens wel 20% op al die modellen vandaag.

2 likes

Ja die!
Gelukkig had je niet eerder over die 20% korting verteld… anders was ik alsnog gegaan.

1 like

Ja, diezelfde sluiting bedoel ik.

1 like

En dus heeft dit mooie rubberen bandje het pand alweer verlaten! Naar een andere Seiko liefhebber, voor een evenzo mooie SPB077J1.

Ik hou de mijne lekker op staal …

… man man, wat een lekker klokkie! :heart_eyes:

3 likes