NA | Seiko Prospex SPB077J1

Gefeliciteerd met deze NA !
Minpunt : Je had wel iets enthousiaster mogen schrijven vind ik… het is toch een leuk horloge?
Nee man ! Grapje ! Nog 10 regels meer en ik was naar de juwelier gerend om er ook een te kopen !!!
Veel draagplezier gewenst en geniet van deze Japanse schoonheid!

1 like

:rofl: :joy: … sorry hoor. @FransT is ook ten prooi gevallen aan mijn enthousiasme en inmiddels al druk zoekende naar deze Seiko topper! :wink:

2 likes

Op staal is inderdaad het mooiste

1 like

Prachtig horloge en helemaal mijn smaak!
Ik heb momenteel de Shogun liggen en ik zou het moeilijk vinden om te moeten kiezen tussen beide horloges.

1 like

:crazy_face:

1 like

Met band ook mooi

:slight_smile:

Ik verafschuw écht banden-wisselen.

Voor allerhande probeersels en Ali-zooi bandendiscounter , cheapest Nato-schuurpapier straps…

Maar voor deze maakte ik een uitzondering.

Dus ik zat al met een resonerende anus die metalen band eraf te halen.

Maar dit gaat door de doorboorde lugs wonderwel…:stuck_out_tongue_winking_eye::+1:t2:

Resonerende anus…:roll_eyes:

Die moet ik even opzoeken.

Goed om te zien dat het bandje jou wel past en dat je er plezier van gaat hebben! Altijd fijn als dit soort spulletjes terecht komt bij liefhebbers. :ok_hand:

Ik blijf 'm hier lekker op staal dragen.

En? Nah, laat ook maar. Ik ben veel te visueel ingesteld … :sunglasses:

Als in :

‘ ik-móét en zál dan toch eens ervaren- hoe dat dan staat - maar eigenlijk ben ik er faliekant tegen , omdat die originele stalen band óók gewoon mooi is - maar ik nu al zó lang dan toch die MM-band erop wil kneien - maar wéét dat ik bij het minste of geringste microkrasje wat dat geneuzel dan op de lugs achter zou kúnnen laten , een myocardinfarct nabij ben ‘

Maar het viel mee.:crazy_face::+1:t2:

1 like

Die groene, nu in het blauwe…

3 likes

De verleiding is groot… De zelfbeheersing net iets groter :grimacing:

2 likes

Ik zou zelf mijn zwarte misschien nog wel willen ruilen tegen een blauwe (SPB083J1/SBDC065), die vind ik wel erg lekker bekken. De groene valt voor mij af vanwege de goudkleurige wijzers/indexen, dat is niet mijn ding bij een stalen horloge. Het knalt wel lekker met het groen, maar het is mijn smaak niet.

Grappig dat ook in deze advertentie staat “draagt als 42”. Dat vind ik toch wel echt een bijzonderheid aan deze Seiko. Hij is op papier voor velen ‘te groot’, maar oogt serieus goed draagbaar voor een gemiddelde pols. Iedereen kan 'm hebben. :sunglasses:

Succes met de verkoop @Hornet! :ok_hand:

2 likes

De groene is erg leuk, maar de blauwe ligt bij de meesten wat beter.

2 likes

Bij mij dus ook, hoewel ik de zwarte - die ik nu heb - ook érrug mooi vind en nu al een dikke week met heel veel plezier draag. Jij hebt ze allemaal (gehad) hè? Blijft mooi spul!

1 like

Van de MM200 heb ik deze 3, van de 52MAS (of is het 62MAS) heb ik zwart, blauw, padi, groen en blauw/groen.

De 52MAS is favoriet oa vanwege het type glas en indexen, maar de MM200 bevalt zeker goed.

Met enkel een zwarte zou ik ook al tevreden kunnen zijn, degelijk en stijvol model met een goede stalen band.

3 likes

Geen idee, dit moest ik sowieso even opzoeken. :wink: …gevonden, de dat zijn die met de ‘rechte’ lugs zonder de brede facetrand en de rechthoekige indexen. Ook erg fraai!

1 like

De deep blue hole is ook :ok_hand:

2 likes

Voor mij alleen de zwarte :smile:
Ben sowieso niet heel erg van gekleurde bezels, en 2-kleurige al helemaal niet.

2 likes

Heb je ook al naar de zwarte 52MAS gekeken?

1 like