NA | Seiko Prospex SPB097J1 'Twilight Blue'

Dank je wel enne draagt zeker geweldig! Een van de redenen dat ik telkens weer ‘val’ voor dit model. Het neefje ziet er ook fraai uit, alleen die band … :see_no_evil: :rofl:

Dank jullie wel mannen!
Leuke reacties allemaal, doet goed. :ok_hand:

Ben ook blij (dat je me hebt geholpen). Deze valt zeker in de smaak enne dat er maar 150 rondslingeren wist ik niet. Mooi weetje! Thanks.

:joy: … tja, ahum. Dit is wel een mooi ding hoor. Stuk frissere uitstraling dan zijn zwarte neefje. Oeps, mag je dat nog wel zeggen anno 2020. :thinking: :sunglasses:

2 likes

gefeliciteerd met de aanwinst. Het blijft een zeer mooi model, en dit is een fijne versie. Veel draagplezier.

Ik besef me nu dat ik weleens een horloge onterecht als full set heb verkocht, want die stickertjes bewaar ik altijd in de vuilnisbak :smirk:

1 like

Ik plak ze zelf altijd op een papiertje en stop ze in het doosje best de rest van de overbodige rotzooi. Vraag me niet waarom. :sunglasses:

Dank je wel, dat gaat lukken!

De staat & de volledigheid van de set = weergaloos.:+1:t2:

Toch blijf ik ‘m in zwart mooier vinden ( zeker op de/een lange(re) termijn ).

Strakker/tijdlozer/stoerder.

Maar dit heb je zelf ook meermaals geroepen…:slight_smile: :stuck_out_tongue:

Maar het setje is prachtig verder!:crazy_face::+1:t2:

1 like

Jaja, totdat ik deze vandaag in het echt zag. Ik ben wel om hoor! Deze is echt héél tof. :sunglasses:
Ik kom wel even een bakkie doen, mag je daarna nogmaals je mening geven.

Gaaf! Van harte gefeliciteerd met deze NA! :sunglasses::+1:

1 like

Het zal je nog verrassen hoe lekker die band zit en draagt :ok_hand::v:

1 like

Wij van het genootschap zijn blij dit te horen…

2 likes

Prachtig horloge, veel draagplezier.

1 like

Nice! Geniet ervan.

1 like

Leuk topic plus leuk horloge… 1+1 = 2 :smiley: :sunglasses:

1 like

Dank jullie wel heren! :ok_hand:

Ik geloof je direct. Maar het oog wil ook wat enne, ik ben bepaald geen fan van dat soort bandjes op sportieve duikhorloges. Wat niet is kan nog veranderen hoor, maar op dit moment hou ik het maar bij de stalen band die erbij zit. Die vind ik wel passen(d) … :sunglasses:

:rofl:

2 likes