Spuit elf geeft ook modder: Ik ga proberen deze NA kort en visueel te houden, want dit horloge behoeft geen introductie en ook geen review omdat alles al is gezegd, zowel in positieve als negatieve zin. Wat ik wel kwijt wil: €1200 is het hoogste bedrag is dat ik ooit heb betaald voor een Seiko. Maar het is ook de beste Seiko die ik ooit heb gehad. Het is duidelijk een step up boven alle Seiko’s tot nu toe onder de duuzend euro, zowel in fit & finish als in ontwerp. Ook de kwaliteit en draagcomfort van de stalen band heeft me aangenaam verrast. Okay, beetje rammelige sluiting en blikkerige klep, máár toch is de band beter dan we gewend zijn in deze range. Vergeleken met rubber, leder en elastiek is de stalen band het meest comfortabel vanwege het contragewicht. Al met al mag het best wat kosten. Typische Seiko eigenaardigheden krijg je er dan gratis bij, want het is geen perfect horloge. (check bijv de aligment op de 6 positie). Kortom: het is gewoon een Seiko, maar wel een hele vette. Plaatjes!
Lekker hoor!
Genieten hoor…
Heel erg gaaf!
Mooi! Veel plezier ermee!
Zeker één van de mooiere Seiko horloges van de laatste jaren, genieten!
Prachtig, staat ook op mijn verlanglijst!
Mijn beste,
Chapeau!!
Een kordate introductie van een rijk getalenteerde tijdwaarnemer.
Ziet er bijzonder fraai en solide uit!!
Ik kan mij derhalve goed voorstellen dat je hier ziels gelukkig mee bent.
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Mooi! Bb58 alternatief of komt die er ook nog aan?
De BB58 komt er aan, maar duurt nog wel even. Tot die tijd kan ik hier prima zoet mee zijn.
Jaaaaaaa, echt heel heel mooi.
nice ding lijkt op een sub!
Top! Mooie keuze deze seiko als zoethouder
Mwa, vind het niet storend, wellicht omdat ik meer van seiko gewend ben. Ik ben blij dat de bezel perfect aligned, vind ik al heel wat voor seiko.
Nu moet ik er wel aan geloven inderdaad @Cas86
Bedankt voor de NA, daar gaat m’n geld.
Leuke foto’s ook met al die verschillende straps.
Past een bandje van de sla017 hier ook op?