Na voor de familieleden de kerstcadeau’s ingeslagen te hebben, vond ik het toch tijd om mijzelf eens te verwennen. Na lang gekeken te hebben naar de Seiko Prospex modellen, werd het tijd om er één voor mijzelf te kopen. Vandaag eindelijk dit prachtige blauwe exemplaar binnen gekregen.
Keurig in de stickers, wachtend tot ik de band te lijf ga om deze in te korten.
Eindelijk na eerst maar tussendoor gegeten te hebben om krachten op te doen, de band weten in te korten. Maar eerst nog samen met mijn vrouw met de kont omhoog de grond af moeten speuren, op zoek naar de pietepeuterige busjes welke uiteraard wegschoten, is het toch gelukt. Hij past!!! Ik ben helemaal blij.
Knap van je om de band in te korten, ik krijg het niet voor elkaar. Ben vandaag bij de boutique in Amsterdam geweest, en die deden het graag voor me. Ondanks dat ik m daar niet had gekocht.
En dat pin and collar systeem: ben er niet kapot van, mede omdat mijn fijne motoriek ehhhh niet zo fijn is. Ik leg eerst de gereedschapjes klaar, wacht op een Zen moment, en gaaaaan. En dan lukt dat wel.
De allereerste keer had ik niet eens in de gaten dat er busjes in zaten. Die waren dus in de vloerbedekking verdwenen.