NA: Seiko Prospex SSC675P1

Na voor de familieleden de kerstcadeau’s ingeslagen te hebben, vond ik het toch tijd om mijzelf eens te verwennen. Na lang gekeken te hebben naar de Seiko Prospex modellen, werd het tijd om er één voor mijzelf te kopen. Vandaag eindelijk dit prachtige blauwe exemplaar binnen gekregen.

Keurig in de stickers, wachtend tot ik de band te lijf ga om deze in te korten.

Kom maar op, ik ben er klaar voor.

Eindelijk na eerst maar tussendoor gegeten te hebben om krachten op te doen, de band weten in te korten. Maar eerst nog samen met mijn vrouw met de kont omhoog de grond af moeten speuren, op zoek naar de pietepeuterige busjes welke uiteraard wegschoten, is het toch gelukt. Hij past!!! Ik ben helemaal blij.

23 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een kanon!

Veel plezier er van

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Knap van je om de band in te korten, ik krijg het niet voor elkaar. Ben vandaag bij de boutique in Amsterdam geweest, en die deden het graag voor me. Ondanks dat ik m daar niet had gekocht.

1 like

Nice, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Lekker hoor, geniet er van!

1 like

Het viel ook niet mee. Tijdens de hevige strijd is dan ook één busje verdwenen en één pennetje is ietwat krom geworden.

Heel mooi, veel draagplezier

1 like

Gave klatser!

En dat pin and collar systeem: ben er niet kapot van, mede omdat mijn fijne motoriek ehhhh niet zo fijn is. Ik leg eerst de gereedschapjes klaar, wacht op een Zen moment, en gaaaaan. En dan lukt dat wel.
De allereerste keer had ik niet eens in de gaten dat er busjes in zaten. Die waren dus in de vloerbedekking verdwenen.

1 like

Het is ook een kl*te systeem. De ouwe banden kon je makkelijk zelf in korten.

1 like

Dat pin en collar systeem is idd lastig met lengte verstellen. Het grote voordeel tov schroefdraad is dat je het minder makkelijk kapot krijgt.

Ik zie dat @Nibby nu ook ingewijd is in het zoek van den collar op de vloer. Soort van ontgroening. En als je 'm vindt. Olalala. Party . :smiley:

veel plezier met je Seiko!

2 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd met je aanwinst. Je moet jezelf af en toe verwennen😊. En idd pin en collar systeem daar moet je heel zen voor zijn.

2 likes