NA Seiko Recraft SNKN37

Gisteren ontving ik, na een tweetal weken geduld oefenen, mijn nieuwe aanwinst, die ik op Jomashop besteld heb. Het is de Seiko SNKN37, een model uit de Recraft-reeks, die enkel in de USA is uitgebracht.
Het horloge is behoorlijk groot, maar zit eigenlijk opvallend comfortabel rond mijn pols. Ik was op voorhand een beetje bang dat hij wat te groot zou uitvallen, maar dat valt in de praktijk goed mee.
Heb absoluut geen spijt van deze aankoop. De wijzerplaat is spectaculair, gaat van bijna zwart, tot een erg mooi diepblauw, afhankelijk van de lichtinval. Voor het geld is dit echt een fijn horloge.

De laatste foto toont een side-by-side vergelijking met mijn Orient Commuter die ik in januari heb gekocht.

33 likes

Gefeliciteerd, veel plezier met de NA :ok_hand:

1 like

Dank je wel!

Nice :grin: geniet ervan :+1:

1 like

Dank je wel, zal ik zeker doen.

1 like

Mijn beste,

Aparte wijzerplaat!!
Leuk hoor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Knap, veel plezier met uw NA!

Zelf ook al vaker op Jomashop gekeken, hoe viel dat mee met tax en import kosten? Hoeveel kwam er ongeveer percentueel bij de prijs van het horloge?

1 like

De Recraft serie blijft een topper en ook nog eens goed betaalbaar. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst ,proficiat ! :ok_hand:

1 like

Leuk! veel plezier er van!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst, ook van zijn broers.
9f251f9280ebb0f7151a0dff90ff41a51bc8f3f7_1_690x388

1 like

Dat viel in dit geval behoorlijk mee. Het horloge zelf kostte zo’n 110 USD, invoerrechten en taks kwam, samen met de transportkosten, op zo’n 38 USD. Ik ken de verdeling niet meer uit het hoofd en het staat ook niet opgesplitst in mijn besteloverzicht, maar geloof dat het transport daarvan ongeveer 13-14 USD bedroeg. Dus pak zo’n 24-25 EUR aan invoerrechten/taks. Iets meer dan 20% van de aankoopprijs dus. Het voordeel bij Jomashop is dat je die invoerrechten meteen bij het afrekenen op voorhand kan betalen. Dus je kan het meteen mee laten berekenen door hen voor je de betaling doorvoert. Als het dan toch te duur zou blijken uit te vallen, dan kan je het nog altijd afbreken en uit je winkelmandje verwijderen.

1 like

Dank je wel. Die wijzerplaat, daar kan je naar blijven kijken. :wink:

1 like

Bedankt!

1 like

Wat een mooie reeks is dat toch, he? Deze smaakt nu al naar meer. :wink:

1 like

De groene heb ik sinds 2015 en toen ik in 2017 in Amerika was, kon ik de blauwe niet laten liggen.

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met deze recraft.
Blijft toch een erg leuke modellenlijn van Seiko.

1 like

Groot gelijk :slight_smile:

1 like