NA: Seiko Recraft SSC667

Vele malen overwogen en nu de gelegenheid zich aandeed heb ik de Recraft SSC667 gekocht. Mooi sportief horloge voor de zomerse outfit. Kleurencombinatie valt mooi uit met de originele strap. Geen automaat maar met Solar geen omkijken naar de voeding.

Mooi afwisseling op de Seiko duikers en vliegers uit mijn collectie.

Door een bestelfout dubbel besteld en gekregen. Dus binnenkort een tweede nieuw exemplaar in het blauwe gedeelte en/of op MP.

18 likes

Gefeliciteerd :+1:

Mooi horloge zeg.

Heel mooi,:ok_hand:. Ik zit er al een tijdje naar te kijken maar dub een beetje over de diameter.

1 like

Dat had ik ook, valt me alleen 100% mee. Snelle vergelijking met de SKX en de Flightmaster.

Hij is zo te zien nog wel een slagje groter dan de SKX en flightmaster wat geen kleine horloges zijn :thinking: Wel een gaaf model en jij hebt er zo te zien ook wel de polsen voor :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie tweeling !

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

Gefeliciteerd!
Heb je 'm bij Jomashop gekocht?

Via Amazon bij Bestwatches. Wel import/BTW maar gunstiger dan het Europese aanbod!

Wat was jij kwijt? Via Jomashop kom ik op € 210 incl invoer en handling.

Edit: deze vertoont een grote gelijkenis met de SSC619P1.
Die heeft blauwe accentjes ipv rode, is ietsje groter en stalen band.
Ook zelfde solar caliber.

2 likes

Noice, enjoy :+1:

1 like

Inderdaad grote gelijkenis. Ik ga de jubilee van de SKX er een keer op zetten. Kijken hoe dat staat. Ik was ook die orde van grootte kwijt. Ik zien alleen dat de prijs op Amazon weer op een hoger niveau ligt inmiddels.

Leuk zomers horloge! Inderdaad een flinke jongen maar hij mag gezien worden. Veel plezier ermee!

Mooi hoor! En welke is dit?

Precies dat! Als deze wat kleiner was geweest, had ik hem graag gekocht!

SSC619P1
maar…

dan is de SSC619P1 met 45mm helemaal te groot!

1 like