NA: Seiko Samurai Grey Dawn SRPD03K1

Mooie kleuren combi ! :heart_eyes: Maar zou m inderdaad op staal zetten :grin: bandje toont een beetje klein voor het horloge…

1 like

Ehhh weet niet waar jij zit, maar als ik naar buiten loop is het herfst :leaves::grin:

1 like

Hmm, lastig. Ik ben niet zo van de pepsi, maar deze was wel mooi op zich. Verkocht om plaats te maken voor de oranje. Plaats tussen de grijze en de oranje, denk ik dan toch.

In ‘t echt valt dat reuze mee, is ‘dik’ genoeg. Maar ik denk dat zwart gewoon minder goed werkt, en dat deze vooral een grijze/stalen band - of vooruit, oranje… :slight_smile: - moet hebben.
Ik ga iig ook een grijs/oranje zulu proberen.

Mooi hoor. Ik kan de rustige balans tussen metaalkleurig en grijs erg waarderen. Met een toefje oranje erdoor heen voor de smaak.

1 like

Wellicht komt een pepsi-uitvoering met een Navy & Red Crafter Blue nog wel een plekje hoger… :wink::yum:

2 likes

Gave aanwinst en mooie verzameling :ok_hand::+1:

1 like

Heel mooi horloge, maar mijn favoriete is toch die save the ocean. Leuk dat ik ze nu eens zo naast elkaar kan zien, jammer dat je de Pepsi niet meer hebt.

1 like

Welk bandje is dat op de eerste foto? Ik zou zoiets ook wel eens willen proberen op mijn Samurai :+1:

1 like

Ik sluit niet uit dat ie er gewoon wel weer een keertje bijkomt… :wink:

1 like

Mooi! Proficiat! Ik ben gek op de hoeken bij de lugs.

De ti sammies blijven toch het mooist wat mij betreft.

gr, HJR

1 like

Volgens mij was dat deze:

Premium Black Silicon Rubber + ‘Carbon Fibre’ Watch Strap 20mm, 22mm or 24mm.

Ik heb toen de oranje, rode en witte stiksel-versies gekocht, maar gebruik ze verder niet zo veel, dus als je interesse hebt, geef maar een gil… :wink:

1 like

Shoot, deze band lijkt me perfect:

2 likes

Of toch deze? https://www.bartonwatchbands.com/products/smoke-grey-and-pumpkin-orange-nato-style-strap?variant=158878924826

Ja hoor, ik lig een beetje te googlen op de bank en deze band kwam ik ook al tegen en heeft zeker mijn voorkeur… Met als 2e keus de nato maar die kwam ik op AliExpress al tegen maar die was niet verkrijgbaar in 22mm.
Onderstaande vindt ik ook wel het proberen waard maar nog niet gevonden in 22mm

Erg mooi! Zou zomaar een kanshebber voor mijn volgende kunnen zijn maar is limited zie ik.

Welk model is die blauwe in het midden?

Dat is de SRPB49. Fraai donkerblauw.

4 likes

Die is zeker fraai!

1 like

Mooie klok!!

1 like

Mooie horloge hoor! Deze zijn toch gelimiteerd tot 2018 stuks? Is dat wereldwijd of per land?

1 like