NA: Seiko Samurai Grey Dawn SRPD03K1

De Grey Dawn Turtle is hier al ‘live’ gemeld, maar deze Samurai volgens mij nog niet, dus bij deze. Gisteren binnen, en wat bandjes geprobeerd, omdat de stalen band nog op maat moet. Deze even voor nu, maar ik gok dat deze op staal toch het beste uitkomt.

En de hele familie nu, ieder op eigen band:

Ik begin de pepsi Samurai - verkocht - wel steeds meer te missen zo.

41 likes

Mooi! Maar aub snel die lelijke band wisselen

3 likes

Zal ik doen, no worries… :wink:
‘t Is geen bandenswapper, denk ik. Wel zo rustig ook.

1 like

Mooi! Ik wacht nog g e d u l d i g op de mijne :roll_eyes: :smile:
Aangezien je er best wat van hebt, wat is jouw favoriet?

1 like

Mooie verzameling ook! Nog een oud model erbij misschien?

2 likes

Ik zit geduldig te wachten tot DHL aan de deur staat vandaag, dan heb ik wat meer naar te kijken dan plaatjes :sunglasses: En nee, een bandenswapper wordt het niet. Een oranje isofrane zou ik er wel op durven te proberen, ik hou wel van een kleurtje in de zomer.

2 likes

Dank, en nee, helaas niet. Zou wel leuk zijn inderdaad.

Mijn beste,

Fantastisch!! Ziet er magnifiek uit!!
En ook de huidige / tijdelijke horlogeband staat hem goed!!
Veel draag-plezier dan ook met deze voortreffelijke Seiko Samurai. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Sophies choice, maar als het echt moet: toch de 51 (zwart), denk ik. Dan de 53 (blauw), dan de Save the Ocean (zomer, betoverende wijzerplaat!), dan de Grey Dawn, dan de oranje (les: geen bol glas op een Samurai doen, wijzers zijn 't zo ook net niet helemaal).

1 like

Duidelijk. Ik heb zelf de eerste generatie blauwe Ti gehad, ook erg mooi.

1 like

Ziet er mooi uit, ook met dit bandje:ok_hand:

1 like

Mooie verzameling! En dat je de pepsiversie mist, lijkt me een zeer logische constatering… :wink:
Op welke plaats der favorieten zou die dan uitkomen?

1 like

Mooie kleuren combi ! :heart_eyes: Maar zou m inderdaad op staal zetten :grin: bandje toont een beetje klein voor het horloge…

1 like

Ehhh weet niet waar jij zit, maar als ik naar buiten loop is het herfst :leaves::grin:

1 like

Hmm, lastig. Ik ben niet zo van de pepsi, maar deze was wel mooi op zich. Verkocht om plaats te maken voor de oranje. Plaats tussen de grijze en de oranje, denk ik dan toch.

In ‘t echt valt dat reuze mee, is ‘dik’ genoeg. Maar ik denk dat zwart gewoon minder goed werkt, en dat deze vooral een grijze/stalen band - of vooruit, oranje… :slight_smile: - moet hebben.
Ik ga iig ook een grijs/oranje zulu proberen.

Mooi hoor. Ik kan de rustige balans tussen metaalkleurig en grijs erg waarderen. Met een toefje oranje erdoor heen voor de smaak.

1 like

Wellicht komt een pepsi-uitvoering met een Navy & Red Crafter Blue nog wel een plekje hoger… :wink::yum:

2 likes

Gave aanwinst en mooie verzameling :ok_hand::+1:

1 like

Heel mooi horloge, maar mijn favoriete is toch die save the ocean. Leuk dat ik ze nu eens zo naast elkaar kan zien, jammer dat je de Pepsi niet meer hebt.

1 like