De Grey Dawn Turtle is hier al ‘live’ gemeld, maar deze Samurai volgens mij nog niet, dus bij deze. Gisteren binnen, en wat bandjes geprobeerd, omdat de stalen band nog op maat moet. Deze even voor nu, maar ik gok dat deze op staal toch het beste uitkomt.
Ik zit geduldig te wachten tot DHL aan de deur staat vandaag, dan heb ik wat meer naar te kijken dan plaatjes En nee, een bandenswapper wordt het niet. Een oranje isofrane zou ik er wel op durven te proberen, ik hou wel van een kleurtje in de zomer.
Fantastisch!! Ziet er magnifiek uit!!
En ook de huidige / tijdelijke horlogeband staat hem goed!!
Veel draag-plezier dan ook met deze voortreffelijke Seiko Samurai.
Sophies choice, maar als het echt moet: toch de 51 (zwart), denk ik. Dan de 53 (blauw), dan de Save the Ocean (zomer, betoverende wijzerplaat!), dan de Grey Dawn, dan de oranje (les: geen bol glas op een Samurai doen, wijzers zijn 't zo ook net niet helemaal).
Hmm, lastig. Ik ben niet zo van de pepsi, maar deze was wel mooi op zich. Verkocht om plaats te maken voor de oranje. Plaats tussen de grijze en de oranje, denk ik dan toch.
In ‘t echt valt dat reuze mee, is ‘dik’ genoeg. Maar ik denk dat zwart gewoon minder goed werkt, en dat deze vooral een grijze/stalen band - of vooruit, oranje… - moet hebben.
Ik ga iig ook een grijs/oranje zulu proberen.
Heel mooi horloge, maar mijn favoriete is toch die save the ocean. Leuk dat ik ze nu eens zo naast elkaar kan zien, jammer dat je de Pepsi niet meer hebt.