NA: Seiko Samurai Save the Ocean Asia Special Edition - SRPH43

Deze Samurai verdient een eigen NA-topic, denk ik.
Ik ben heel erg van de ingetogen en strakke minimalistische duikers. Zwarte wijzerplaat, heel misschien een rood of oranje accent, maar niet heel veel meer, dan doe ik al gek genoeg. Veel eenvoudige Seiko’s dus, en de minimalistisch vormgegeven Unimatics vind ik ook heel tof.

Dat ik meteen als een blok viel voor de plaatjes van deze Asia Special Samurai kan ik dus niet heel makkelijk verklaren. Ik ben echt wel fan van het Samurai-model (dit is nummer veertien en dan tel ik de exen niet mee), maar dit is ook ietwat over de top voor mijn reguliere doen (rose gold, really…? :thinking:)
Toch niet getwijfeld over bestellen, ouderwets reikhalzend naar uitgekeken, net binnen en hij is dus echt heel gaaf!
Het oranje verwijst blijkbaar naar de felle kleuren van koraal, en daarmee de link naar ‘Save the Ocean’.

Toevallig had ik vandaag deze blauwe reguliere Samurai om, om het verschil in intensiteit nog maar wat te benadrukken:

Filmpje: https://youtu.be/hiG10gRxsTw

Laat de zomer maar beginnen. :sunny:

41 likes

Mooi hoor…:+1:

1 like

Gave kleuren combi! Apart een STO zonder golven cq water zaken op de dial. Anyway een cool ding!

1 like

Mooi horloge. Geniet er van!

1 like

Prachtig. Dat wordt genieten.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! Het lijkt me wel lastig om aan mensen te moeten vertellen dat je nieuwe horloge een Seiko Samurai Save the Ocean Asia Special Edition is. Heb je al een manier verzonnen om het korter te houden? :smiley:

2 likes

Goeie, ga ik over nadenken! :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze robuuste tijdgenoot!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi man enjoy !

1 like

Gaaf ding! Gefeliciteerd! En ik begin toch steeds meer het gevoel te krijgen dat ik ook eens moet kijken naar een Samurai! :grin:

2 likes

Proficiat, mooi horloge, laat de zomer maar komen
Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

Zelfs die naam is mooi :wink:

gefeliciteerd met je aanwinst.
1 like

Mooie aanwinst!

Groeten van zijn broertje

1 like

Tnxs, die is ook gaaf!

1 like

Mooi, :laughing:, heb de King turtle, zal ook eens een Samurai moeten kopen, :thinking:

1 like

Mooi !!

1 like

Nice! Geniet ervan!

1 like

Erg mooi ding! Gefeliciteerd met je aanwinst en plezier met het dragen.

1 like