NA: Seiko Samurai SRPB49K1

Was weer toe aan wat blauws. Heb deze ook gehad inzet zwart en vond ook die erg mooi maar blauw is net wat meer sprekend. In mijn ogen veel kwaliteit voor relatief weinig geld, sluiting rammelt wat maar soit, je kan niet alles hebben. Mooi formaat en kastvorm, lekker korte lugs waardoor het mooi op/met de pols valt/meebuigt. Ander kleurtje tussen de 12 en 3 werkt, breekt het geheel een beetje op een goede manier. Voorlopig zeer tevreden over.

Pictures:

25 likes

Erg mooi horloge.

Staat ook nog op mijn lijstje om een keer te kopen.
Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe verworvenheid!!
Mooi verwoord van je, waarom deze Samurai je zo aanspreekt.
Ik kan je alleen maar gelijk geven!!
Veel draag-plezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Fijne aanwinst! Veel plezier ermee. :thumbsup:

1 like

Een mooi horloge , de strakke lijnen vind ik erg mooi. De titanium versie vind ik ook geweldig.

1 like

Gaaf. Ik hoop nog steeds dat Seiko in de toekomst een keer een mini Samurai uit gaat brengen. Vind hem voor mijn pols te groot, maar die scherpe lijnen van de kast zijn geweldig :thumbsup:

Edit: Strapcode heeft sinds deze week ook een band voor de Samurai, foto van instagram:

3 likes

Ah kijk, je begint mijn vertrouwen weer terug te verdienen Cees. Gefeliciteerd, Ook met het horloge!

1 like

Ziet er erg goed uit!:+1:
Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Allen, hartelijk dank!
@Shining: het strakke is o.a. datgene wat me aanspreekt, hoewel ik denk dat een licht gebold saffier goed zou staan.
@HanDavinci: Thanks voor de tip Han, de band is niet slecht maar de sluiting is flut, een Strapcode is dan zeker het overwegen waard.
@Logie : Thank the Lord, Hallelujah, ik kan vanavond weer rustig slapen :joy: You ain’t seen nothing yet Walter :wink:

2 likes

Ziet er goed uit! Mooie dial :thumbsup:

1 like

Nice!:blush:

1 like

Mooie band. Echter is het blijkbaar niet gelukt deze zo te maken/af te werken dat hij mooi matcht met het horloge zelf. Beetje jammer, tenzij je er IRL niet veel van zou zien natuurlijk…:blush: