NA: Seiko Samurai SRPB51

Net terug van vakantie en vanmiddag natuurlijk meteen opgehaald bij het postkantoor, via Island Watches gekocht (tip: heb wat geduld en bestel bij Mister Limited, scheelt behoorlijk aan geld). Ben er wel heel blij mee, stoer ding; gaaf, die vierkante schouders.

De stalen band vind ik persoonlijk erg fraai - en dat heb ik niet heel vaak - maar moet ik nog even op maat laten maken, dus voor nu zit ie op rubber van Uncle Seiko. Wafeltjes op wafeltjes, moet kunnen, dunkt me.

De wijzers van de originele Samurai vind ik wel mooier, en ik denk dat ik ze ooit een keer ga laten vervangen. Maar voorlopig eerst even wennen aan deze variant. Geen straf overigens :smile:

25 likes

Mooi hoor , dat kleine stukje index achter de datum vind ik leuk.
Hoe is de uitlijning?

1 like

Zonder vergrootglas, en met onkritisch lekenoog: uitlijning is wat mij betreft prima… :wink:

1 like

Mooi horloge!Proficiat ermee.

1 like

Mijn beste,

Veel plezier met deze kordate polsgenoot!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Mooi horloge, ik zit naar de Pepsi te kijken. Eerst nog wat verkopen :slight_smile:

1 like

Groetjes xx

3 likes

Fijne aanwinst, met name het wafelpatroon van de wijzerplaat vind ik erg geslaagd!

1 like

Stalen band eindelijk op maat, die gaat er voorlopig niet meer van af. Precies goed!

5 likes

Wat een ongelooflijk lekkere klok! Proficiat :thumbsup:

1 like

Gaaf veel plezier ermee!

Ik heb zijn Blue Lagoon Broertje👍

2 likes

Spelen.

7 likes

Nog meer spelen.

4 likes

Heb je toevallig een isofrane strap? Ben benieuwd hoe dat zal staan.

Hier staat ergens een foto van een blauwe op een Isofrane (oid) tussen: https://nl.pinterest.com/roymeijer/seiko-samurai-n-stuff/ En ik kan zo wel even een Obris Morgan bandje op een van de mijne doen, qua beeld, als je wilt.
Heb je al de knoop doorgehakt over welke 't gaat worden?

Op waffle sili straps

Draagt heerlijk soepel. Je hebt geen horloge aan.

3 likes

Nee, absoluut niet zelfs. Vandaag neig ik heel erg naar de blauwe. Ik ga ze vrijdag allemaal passen.

1 like

Je mag bij mij ook komen passen??:crazy_face:

En deze krijg ik woensdag, nieuwe limited, 1500 stuks

7 likes

Mooie combo zo👌🏻

1 like

Dat is aardig van je. Ik ga naar misterlimited toe vrijdag. Dan kan ik er meteen een kopen. :grin:

De limited heeft hij ook, maar ik vind die niet super bijzonder…

4 likes