NA: Seiko SARB017 Alpinist

Omdat er nog wat vakantiegeld over was, heb ik mezelf weer eens kunnen overtuigen dat er nog best wel een plekje in de kist was voor een nieuwe aanwinst. Maar wat dan? Iets zomers, lekker kleurtje, stalen band en een beetje robuust. Gelukkig is er dan altijd horlogeforum voor de nodige inspiratie.

De inspiratie was snel gevonden, dankzij de vele mooie foto’s van o.a @SAT en @Blauwbeer , en via het ‘gezocht’ topic van @sj44k , werd m’n doel duidelijk, er moest een Alpinist komen. Al was het maar om de legendarisch slechte kwaliteit van de leren strap :wink:

Met dank aan het topic van @sj44k de bestelling geplaatst bij deze verkoper op ebay, en het horloge werd netjes in 10 dagen bezorgd. Het kriebelt nu nog om een two-tone strap bij strapcode te bestellen, maar het budget laat dat vooralsnog niet toe. Het wachten is wel op de ali express strap die nog bezorgd moet worden. Tot die tijd draag ik hem op een zwart bandje dat ik nog had liggen. Want die originele strap is inderdaad echt legendarisch slecht.

Bedankt voor het lezen, hier volgen nog wat foto’s.

50 likes

Goede aankoop! Veel draagplezier

Mooi man! Veel plezier ermee, ik ben er ook nog steeds erg blij mee. :slightly_smiling_face::+1:t2:

2 likes

Mooi hoor, ik heb er ook al vaak naar zitten kijken…:+1:

1 van de weinige “kan niet mis gaan” horloges ever .
En Seiko heeft het met dit model goed ingeschat om er een crappie cheapass bandje op te zetten omdat deze doelgroep toch een surplus aan alternatieven in huis hebben .

Prachtige nu al klassieker iig .

1 like

Kijk dan !
Gefeliciteerd met deze prachtige NA

Mijn beste,

Ziet er prima uit!!
Veel plezier dan ook met deze solide tijdgeest. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gaaf :ok_hand: :+1::+1:

Belangrijkste heb binnen, lekker wachten tot het wel kan :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

image

2 likes

Nice. Tophorloge!

Dat is idd een heel mooi horloge

Gefeliciteerd met je NA, geniet ervan

Mooie aankoop.

Blijft een echte topper de Alpinist!
Veel draagplezier :smiley:

Een mooie aanwist, geniet ervan!:+1:

1 like

Mooie aanwinst! Ik beleef er nog steeds veel plezier van en inderdaad: Wat is die originele band buitengewoon slecht :sweat_smile:

1 like

Pff, wat een mooi ding zeg… Met al die recentelijke topics over de Alpinist wordt het steeds moeilijker om er niet een te kopen :heart_eyes::joy:

3 likes

Proficiat. Mooist op de motz bracelet imo

4 likes

Allereerst mijn excuses, het is nimmer mijn bedoeling geweest om een aanslag te doen op uw vakantiegeld :rofl:

Maar alle gekheid op een stokje, gefeliciteerd!
Ben zeer benieuwd welke ali band je incomming hebt, heb je een linkje daarnaartoe?
Heb namelijk hetzelfde dilemma, strapcode lijkt me prima maar pfffff die prijzen. Dus stiekem op zoek naar een wat vriendelijker geprijsd alternatief.

Supertof horloge, veel plezier ermee!

Dit is het bandje dat ik besteld heb: https://s.click.aliexpress.com/e/c6CGcMPW

Met dank aan @royke74 in dit topic.

2 likes

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:, ooit moet die er bij mij ook nog komen :star_struck: