NA. Seiko SARB033

De Seiko SARB033 heeft zeker geen introductie nodig, de laatste tijd komt dit horloge regelmatig terug op het forum.

Na een tijdje foto’s en filmpjes over dit prachtige klokje te hebben bekeken, heb ik toch de knoop doorgehakt en ben ik gaan zoeken.

Nadat het horlogeforum niks te bieden had en ik het importeren ervan toch wat tricky vond, kwam ik ineens een marktplaats advertentie van een mede forum gebruiker tegen. Gelukkig voor mij vond hij de SARB te dressy, het horloge was geïmporteerd en nog gloednieuw (vorige eigenaar heeft hem alleen gepast). De stickers zaten er nog op en het prijskaartje zat er nog aan.

Lang verhaal kort, ik heb het horloge van de beste man overgenomen en afgelopen zaterdag ging de bel.
Helaas nog niet eerder de tijd gehad om een post te maken)

En wat een prachtig horloge is het! Hij zit heerlijk, loopt super en wederom; hij ziet er fantastisch uit!
Genoeg gepraat, ik ga genieten van mijn nieuwe aanwinst en jullie willen uiteindelijk de plaatjes zien :smirk:

38 likes

Wat een topper!
Proficiat!

1 like

Mooi horloge… zou je misschien wel een after market bracelet kopen. Heb er zelf ook een van strapco geloof ik.

1 like

je kan er aftermarket nog heel veel leuks mee ja

7 likes

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Thanks voor de tip! Ik ga eerst even kijken hoe deze bevalt, maar aftermarket is altijd een optie voor de toekomst!

Dat ziet er zeer goed uit!

1 like

dank! jij veel plezier met je NA, mooi horloge is dat, vooral eerst van de stock ervaring genieten!

2 likes

Eerlijk gezegd? De SARB bracelet is één van de weinge comfortabele bracelets die ik in de kast heb liggen. Als je 'm correct uitlijnt met de sluiting op de juiste manier onder de pols is er echt niks mis mee. Ik zie bracelets kopen voor SARB’s dan ook als pure geldverspillerij. :slight_smile:

Gefeliciteerd met de aanwinst. Ik heb er inmiddels drie, het zijn fantastische horloges. Mijn 033 draag ik met name op NATO’s en leer, het is een grotere bandenslet dan de 035 en 017.

5 likes

Helemaal eens met @Fate_Amenable_To_Change. Die SARB-banden zijn buitengewoon comfortabel en betrouwbaar, laten amper afdrukken achter en hebben een hele lekkere “rattle” als je ze door je vingers laat glijden. Ik kan geen beter woord dan “smooth” verzinnen en een andere bracelet is alleen nodig als je andere looks prefereert.

Aan één kant jammer maar ik denk dat ik binnenkort ook afscheid ga nemen van mijn trouwe maar laatstelijk niet aan draagtijd toegekomen Sarbjes… Anderszijds ga ik nu weer iets nieuws proberen :wink:

4 likes

oh? en jij hebt toevallig geen sarb035 die je voor een prikkie van de hand wil doen?

1 like

Een mooi horloge, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Welnee joh, da’s al jaren zo. Maareh, topper! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb die van mij toevallig ook afgelopen zaterdag in ontvangst mogen nemen :grinning: Veel draagplezier!

1 like

Kijk aan van hetzelfde dan!!:ok_hand:t2:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze bekwame tijdgenoot!!
Draag hem met verve!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie jongen. Een topper, ook hier op HF.

1 like

Gefelicteerd. Heb mijn SARB nu ook een aantal weken en nog geen enkel moment spijt van gehad. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd! Erg fijn horloge, heb m zelf ook. De metalen band draagt inderdaad fijn, maar ik draag ‘m eigenlijk altijd op leer. Ik vind het horloge dan mooier en beter tot zn recht komen.

2 likes

Gefeliciteerd met deze schoonheid :+1::+1:

1 like