NA: Seiko SARB033

Liefde of op het eerste gezicht! Wat is dit een prachtig horloge… op de foto’s zag het er mooi uit maar in het echt…wauw. Wat een prijs/kwaliteit verhouding van Seiko.

Het heeft voor mij even geduurd maar zoals ze zeggen; beter laat dan nooit.

Deze SARB smaakt naar meer, wellicht in de toekomst de 035 & 017. :sweat_smile: Voor nu ben ik even zoet met de 033!

42 likes

Ziet er zeker top uit !!

1 like

Erg mooie aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi, maar juist de prijs/kwaliteitverhouding die je noemt is aanzienlijk verslechterd de laatste jaren. Paar jaar geleden was ie geloof ik nog onder de 300 euro. Al weet ik natuurlijk niet wat je ervoor betaald hebt… :smile:

1 like

Vanaf nu kijk je anders naar horloges.

1 like

Gefeliciteerd met deze topper! :ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb het aangeschaft voor 405€ via SoloJapan. Is het niet vanzelfsprekend dat de waarde een beetje stijgt, aangezien dit model niet meer geproduceerd wordt?

2 likes

Niet vanzelfsprekend, maar bij dit model wel enigszins voor te stellen. Al zijn er mensen die zeggen dat er voor dit geld bij Seiko nog mooiere uurwerken te krijgen zijn.

Hoe dan ook: schitterende aankoop! :+1:

1 like

Ik vind de kast van dit horloge zo mooi. Je gaat hier vast lang plezier van hebben!

1 like

Prima Prijs, worden tweedehands aangeboden voor dergelijke bedragen. Over een paar jaar lachen we om deze prijzen

:ok_hand::ok_hand::+1:

3 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd !

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze chique sportieveling!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Zeer fraai horloge.
Kan ook prima met leren band als je in de toekomst wat anders wil.

1 like

Enjoy! Telkens als ik hem voorbij zie komen denk ik van… wil er wel eens eentje in het echt zien met mijn handjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mocht iemand dit lezen in Breda of Eindhoven… doen we een keer een praatje en drankje… proost op de sarb :sunglasses:

2 likes

Zelfde vorige week geleverd gekregen van Magi.
Voor de vakantie iets te chicque.
Op het strand gewoon een toolwatch maar straks naar kantoor wordt het vast smullen !

Gefeliciteerd !!

En groetjes van zijn broer

b

5 likes

Jij hebt smaak :+1:

1 like

Ik ben heel benieuwd naar welke andere Seiko modellen je dan verwijst.

On topic: top horloge! Ik heb zelf de witte, maar overweeg op het moment om de zwarte ook aan te schaffen!

Trouwens 409? Ik zie het alleen voor 435 op eBay. Of bestel je bij die Zwitser?

1 like

Als je SoloJapan via Facebook benadert, bespaart je dat geld. Van 435 voor 405, 30€ korting. Waarschijnlijk omdat Ebay een stuk van de taart eist?

2 likes

Aha! Klinkt logisch. Goede ervaring dus? Hoe lang duurde de levering?