Mede horlogefanaten,
Ik ben nu zelf al een ruime tijd op dit fora aan het lezen, en vond het wel eens tijd om mij voor te stellen. Mijn naam is Jens en ik kom uit het dorp Roden. (In de buurt van Groningen.)
Mijn passie voor horloges is ooit ontstaan door een grote Invicta diver. Na deze een tijd gedragen te hebben vond ik het tijd voor een Zwitsers horloge, hierbij de aankoop van de Tissot Classic Dream.
Na ongeveer 3 jaar van het dragen van deze Zwitserse quartz werd het tijd voor mijn eerste horloge met een automatisch uurwerk. Ik heb zelf de voorkeur voor horloges met een niet al te grote maat, hierdoor was de keuze gezet op een horloge met een diameter van 38mm. Ik vond de Hamilton Khaki Field Auto een goede kandidaat, maar ben uiteindelijk toch voor de Sarb 035 gegaan vanwege de voorkeur voor een witte wijzerplaat. (In dit geval cream, maar je snapt het idee.)
Nu werd het tijd om op zoek te gaan naar de Sarb 035, gelukkig kwam er een advertentie online van het mede forumlid: Watchmaster. Tijdje gepraat met Thomas en uiteindelijk tot een deal gekomen.
Na ontvangst van de Sarb viel mij gelijk de cream wijzerplaat op, prachtig om te zien en de open caseback was ook een genot.
Hier nog enkele foto’s van de Sarb 035.
En op een lederen band:
Bedankt voor het lezen!