Na lang wachten dan toch eindelijk binnen: de Seiko Sarb035. En zover ik kan zien is het een echte. Hij voelt lekker aan, alleen de band nog even inkorten.
Zoekend naar een exemplaar kwam ik ook oude Posts tegen op dit forum waar ze nog voor minder dan 300 werden aangeboden. Dat is me helaas niet gelukt, maar ben er superblij mee.
Een review zal ik achterwege laten omdat het voor velen een bekend horloge is. Jullie weten er vast nog meer van dan ik zelf.
Na mijn Casio A168wa is dit mijn tweede horloge dat ik heb gekocht na me er een beetje in verdiept te hebben. (Sinds ik door jullie ben aangestoken met horlogeritis)
Prachtig en stijlvol. Ik heb de zwarte uitvoering, ik
had even tijd nodig om eraan te wennen ik heb voornamelijk duikers en fieldwatches. Bij mij past alleen de originele bracelet net niet, ik wil hem het liefst op een gewone jubilee bracelet.
Gegroet,
Bijzondere band heb je er nu op. Ik ben er nog niet uit of ik m op bruin leer ga zetten. Ben overigens ook op zoek naar een mooie duiker, heb hier ook echt een hele mooie gezien in het blauwe deel. Helaas moet ik even rustig aan doen financieel
Ja die band is meer een grapje,ik vind hem wel gaaf
Vwb de strapcode jubilee, die heb ik nog niet ik wil nl de gewone jubilee en niet die angus jubilee die is te dik en dat vind ik niet mooi.
Ik weet ook niet waar je de gewone skx jubilee kan kopen voor op de SARB033/035.
Wie weet waar je die kan kopen?