NA Seiko Sarb035

Na lang wachten dan toch eindelijk binnen: de Seiko Sarb035. En zover ik kan zien is het een echte. Hij voelt lekker aan, alleen de band nog even inkorten.

Zoekend naar een exemplaar kwam ik ook oude Posts tegen op dit forum waar ze nog voor minder dan 300 werden aangeboden. Dat is me helaas niet gelukt, maar ben er superblij mee.

Een review zal ik achterwege laten omdat het voor velen een bekend horloge is. Jullie weten er vast nog meer van dan ik zelf.

Na mijn Casio A168wa is dit mijn tweede horloge dat ik heb gekocht na me er een beetje in verdiept te hebben. (Sinds ik door jullie ben aangestoken met horlogeritis)

23 likes

Mooi aanwinst, geniet er van!

Doe alsjeblieft voorzichtig met inkorten. Het zijn pennetjes met hulsjes, die heel gemakkelijk wegspringen en dan ben je verder van huis…

2 likes

Mooie aanwinst!

Geniet ervan.

Groeten van zn donkere broer👍

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een prima aanwinst!!
Veel draag-plezier met deze robuuste schoonheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank voor de tip. Die neem ik zeker ter harte! :+1:

:point_up:

Mooie aanwinst! Ook bij mij was de Sarb de tweede serieuze horlogeaankoop en ben er nog steeds blij mee. Veel plezier ervan!

1 like

Prachtig en stijlvol. Ik heb de zwarte uitvoering, ik
had even tijd nodig om eraan te wennen ik heb voornamelijk duikers en fieldwatches. Bij mij past alleen de originele bracelet net niet, ik wil hem het liefst op een gewone jubilee bracelet.
Gegroet,

Spooler

1 like

Bijzondere band heb je er nu op. Ik ben er nog niet uit of ik m op bruin leer ga zetten. Ben overigens ook op zoek naar een mooie duiker, heb hier ook echt een hele mooie gezien in het blauwe deel. Helaas moet ik even rustig aan doen financieel :confused:

1 like

Heb je hier ook een gewone jubilee voor?
Of alleen zn dikke van strapcode?

Ja die band is meer een grapje,ik vind hem wel gaaf

Vwb de strapcode jubilee, die heb ik nog niet ik wil nl de gewone jubilee en niet die angus jubilee die is te dik en dat vind ik niet mooi.
Ik weet ook niet waar je de gewone skx jubilee kan kopen voor op de SARB033/035.
Wie weet waar je die kan kopen?

Mooi Mooi Mooi
Gefeliciteerd !

1 like

Een leer NATO is ook mooi.
Ik heb bij cheapest nato straps gekocht. Erg mooi.
En niet duur.

Op een struisvogel strap van CNS
Groene Colareb strap
Bruine nato van CNS
Groen leer nato van CNS
een paar voorbeelden voor je

Idd, die te dik.

Zo ver bekend is er voor de sarb geen super jubilee verkrijgbaar.

De jubilee voor de skx bevalt mij uitstekend.

Zou de jubilee van de skx171 passen? Die is 20mm aanzet toch?

Dat kan maar zul je moeten uitproberen, ik vrees dat je de endlinks dan moet gaan buigen en vijlen.
Dat is mij teveel gepruts ik begin daar niet aan

Het zal wel wat werk kosten, met als gevolg de ruimte tussen de lugs onder de krassen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand: Veel plezier ermee!

Hou je vast! Het gaat nog veel gekker worden naarmate je hier langer rondhangt :crazy_face:

1 like

Bandaanzet van de skx171 is 22mm net als de 007/009.

Ah never mind dan, helemaal in de veronderstelling dat het 20mm was🤭

1 like

Heel mooi!

1 like