Een tijdje terug vroeg ik al wat rond naar dit horloge. Ik twijfelde nog tussen de Sarg005 (de witte variant) en deze dus. Helaas was er toen net eentje verkocht.
Vandaag zat ik toch eens wat op Marktplaats te kijken blijkt er ineens de Sarg007 te koop te staan. Ik dacht eigenlijk altijd dat mensen die iets met horloges hebben ze minimaal ook hier op het forum te koop zetten. Dus toch niet Mooie les om toch ook altijd MP in de gaten te houden. De verkoper gaf aan de site wel te kennen maar meer actief te zijn op Watchuseek.
Gelukkig woonde hij ook nog in de buurt van mij dus direct opgehaald. Ik vind hem met stalen band het mooist maar moet dan morgen even een schakel verwijderen bij een horlogemaker, hij zit nu net te strak.
mooie klok hoor, maar je schrijft dat je naar de horlogemaker gaat om een schakel te VERWIJDEREN omdat hij nu te strak zit??? Of lees ik het nu verkeerd.
Lijkt inderdaad op een Hamilton.
Hier nog even 2 iPhone foto’s met wat beter licht. Ik heb nu de metalen band er op zitten. Ik twijfel nog tussen misschien een nato band. Maar eerst maar eens zo