NA: Seiko SARG009

Vandaag deze Seiko SARG009 ontvangen en ben er weer blij mee.
Dit model is dit jaar uit de collectie van Seiko verdwenen.
Aangezien ik het model al een tijdje leuk vind, werd het nu tijd om toe te slaan.

Eerste indrukken zijn zeer positief.
Een mooi maatje (40.3mm x 47mm x 12.4mm), gebold saffier en een 6R15c.
Het horloge heeft een sunburst plaat die bij bepaalde lichtinval bruinig is. Ik maakte mij een beetje zorgen over hoe erg of vaak dit te zien zou zijn maar gelukkig valt dat allemaal reuze mee. Mijn SDGM003 had dat veel erger en dat was toen voor mij de reden om die weg te doen.

Helaas heeft deze versie niet de rode tip op de secondenwijzer zoals op de Sarg011 maar die komt alleen op leer en heeft een matte steenkoolkleurig plaat en dat waren voor mij dan weer de nadelen van de 011.

Anyway, genoeg gel*ld. De plaatjes…

30 likes

Ja zeker een erg leuk model! Van harte met de NA :thumbsup:

1 like

Dat is idd een heel mooie aanwinst! Gefeliciteerd!!!

1 like

Mooi hoor Merl, ben ook al heel dichtbij een aanschaf geweest van eentje. Wist niet dat ze nu al uit productie zijn.Geniet van de NA en veel draagplezier toegewenst met deze schoonheid :+1:

1 like

Mijn beste,

Een heldere verschijning!!
Oogt goed!!
Veel plezier ermee!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

3 likes

MooišŸ–’šŸ˜Š

1 like

Grappig klokkie inderdaad

1 like

Gaaf horloge! Added to the list :wink:.
Een echte alleskunner. Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Achterkantje mag er ook zijn.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Gave klok! Perfect qua afmetingen ook!
Succes ermee!

1 like

Dank allen!

5 likes

Zeer mooi, ikzelf heb een SARG011 en heb lang getwijleld tussen beiden :slight_smile:

PS Mijn SARG011 is trouwens te koop wegens ā€œindijkingā€ van de de collectie :wink:

2 likes

Poor men’s Explorer en dat bedoel ik heel positief … Blijft hele goede prijs/kwaliteit die door Seiko wordt geleverd

2 likes

Ook mooi! Zullen we ruilen van secondenwijzer? :wink:

Haha, we zullen hem dan de SARG010 noemen :slight_smile:

1 like

Niet te versmaden! :+1:

1 like