Ik heb me laten verleiden tot een Ebay-aanschaf van de SARG011 van een verkoper uit Frankrijk. Met 41 mm duidelijk groter dan de SARB017, 033 en 035, maar met hetzelfde automatische uurwerk, 6R15C. Ook is het saffieren glas spannender gelogen dan bij de sarbjes Ik ben er wel mee in mijn nopjes. Oordeel zelf:
Leuk model! Ik heb de 009 gehad. Ik had de voorkeur voor de 011 met het oranje accent maar moest perse de bracelet versie hebben. Geniet er van!
Dank je. Ik ben geen braceletfan!
Gefeliciteerd met dit exemplaar! Het is één van de minder gekende (en verkochte) JDM-modellen. Een jaartje of drie geleden, was ik geïnteresseerd in de SARG015, maar op het wereldwijde web kon ik amper of geen exemplaren vinden en in retail was het niet meer te vinden.
Dat is een leuk model. Die had ik nog niet eerder langs zien komen. Ga ik in de gaten houden.
Gefeliciteerd!
Ziet er idd leuk uit, veel draagplezier.
Erg mooi, proficiat!
Hi,
Erg mooi horloge! Ik vind het echt een heel geslaagd geheel zo - heb er een aantal maanden geleden als eens naar gekeken maar moeilijk te vinden. Denk dat ik komende weken toch opnieuw een poging ga wagen.
Geniet ervan!
Groet, Vincent
Mijn beste,
Veel draag-plezier met deze goed-ogende Seiko!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Ik heb er één te koop…
Altijd een leuk ding gevonden. Als het goed is betere lume dan een SKX. Wel net te groot eigenlijk, 39 was me liever.
SARG’s zijn altijd leuk, goed om er weer eens te zien. De 011 is de enig juiste keuze, want geen bracelet en een leuk accentje. Sorry @merl.
Mooi horloge hoor, veel plezier er mee.
Veel draagplezier
Heb eventueel interesse voor de SARG als die nog beschikbaar is maar slaag er niet in je via de advertentie te contacteren.
Heb je mijn pb ontvangen?
Heb inderdaad je bericht ontvangen en een reply gedaan maar geen idee of dat lukt.
Je kan mij direct contacteren op guy.scheveneels@telenet.be