NA: Seiko SARX047 jdm

Nee, in dit geval zeker niet.

Niet Japanse merken worden ook door Japanners gedragen. Ik snap de schok van dit nieuws, maar het is waar.
Bovendien zie je op foto 2 en 3 op de Omega en Heuer en op de Sub een aftermarket bandje. Nieuw en gebruikt. Die dus allemaal op de ‘Europese’ manier bevestigd zijn.
En als je straks als argument geeft dat dit voor de toeristen is gedaan, kan ik je uit de droom helpen, dit was geen typische toeristen wijk.
Dit waren vintage winkels met horloges van €100K+ zonder sluis bij de ingang of duidelijke beveiliging. Ook geen politie op straat.

Ja, dat lijkt mij ook, Dat heb ik ook niet geschreven dat dat niet zou zijn.

Prachtige plaat! :ok_hand: Van harte met de NA

De helft ook goed? Net nog een keertje gevraagd aan meerdere collegae, maar nee. Never seen, never heard, never understand, no way.

Ga maar eens met ze stappen :beer: :slightly_smiling_face:
Net als de “regels” over sushi in de soyasaus dippen. Of dat je geen wasabi met soyasaus mag mengen.

Dat is sowieso vies.
En nee, de rijst doop je niet in de sojasaus.
Dat is me erg duidelijk verteld n Japan. Doodzonde.

En waarom proppen ze dan alles als een boer in de soya :joy: inclusief wasabi.
Misschien niet in een keurig restaurant, maar ik zie toch heel wat anders. Zo ongeveer als wij dat met minifrikadelletjes in de mayonaise doen.
Zeggen en doen zijn toch echt twee verschillende dingen.

Dit was geen keurig restaurant. Wel het beste sushi restaurant wat er is. En rijst in de soja had me op een fileermes tussen de ribben komen te staan.
:joy:

3 likes

Jiro?

Zo heet onze Japanse president hier in Nederland.

1 like

Sukiyabashi Jiro bedoelde ik uiteraard

1 like

Dat is m niet.

1 like

Deze JDM Sarx047 toentertijd verkocht en spijt van…

Nu weer opnieuw kunnen kopen nieuw, jeeej!

IMG_0210

6 likes

Heel mooi!

Hier ook gekocht, verkocht, spijt, opnieuw gekocht en uiteindelijk toch weer weggedaan. Die turqoise plaat, scherpe kast en knappe band blijven bijzonder!

1 like

Zeker!!

Ook deze is incoming

3 likes

Ja dit is de laatste kans op nieuw te krijgen ergens, prijs ook goed 480 euro ex import volgens mij was die toendertijd wat duurder via seiyajaoan

1 like

Dat is geen geld!

1 like

nee daarom! ben benieuwd. via shopping in japan.net, ben benieuwd hoe snel binnen!

Uitstekende keuze en mazzel want volgens mij zijn ze lastig te krijgen nu.

ja het was nu of nooit inderdaad :smiley:
was ook de laatste daar.

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan