Knappe aanwinst … ik zou voor staal gaan
Oeeh ik kocht hem van @Apeks en daar zat de rubberen band en deze stalen band bij… wss weet hij waar de band vandaan komt . But steel Turtle for the win my dude!
Ik heb hem bij juwelier Kremer in Emmen gekocht.
Thanks!
Gefeliciteerd. Ben ook fan van de STO lijn.
Heb de mijne op een blauwe NATO gezet. Ook erg fijn. Vooral dit type van autogordel nylon. Maar staal is ook gaaf.
Ja, hele mooie Seiko. En zo’n duiker hoort wel op rubber.
Persoonlijk ben ik niet zo van gerecyclede condooms, en zou er staal aan knopen.
Een ware beauty.
Gefeliciteerd en met staal oogt hij mooier!
Mooi hoor, geniet er van.
Mooi ding. Staal.
Blauw zal em erg fris maken icm dat blauw.
Overigens bestaat er ook n blauwe rubberen band. Ik heb em op mn padi turtle gecombineerd. Staat em erg leuk.
Geniet ervan, ik zou voor staal gaan.
Heel mooi! Staal staat ‘m erg goed maar kan ook de crafter blue aanraden👍
Wat vinden jullie van de twee ‘Save the Ocean’ horloges die in december zijn uitgebracht? Deze modellen zijn geïnspireerd op het iconische duikhorloge uit 1968, referentie 6159-7001
Gemiste kans om de gangreserve naar 72 uur of hoger te krikken in mijn optiek. Verder wel vette horloges! Prijzen?
Niet schrikken, €4.600.
Het zijn wel gelimiteerde modellen:
1.300 stuks (SLA055J1) en 600 stuks (SLA057J1)
Toch vind ik dit wel uit de toon vallen als je kijkt naar de rest van de Save the Ocean collectie waar de meeste horloges verkrijgbaar zijn tussen €300 - €600
Wil je graag meer te weten komen over het ‘Save the Ocean’ initiatief van Seiko en alle modellen die erbij horen? Lees dan eens onderstaand artikel:
Ik ben benieuwd welk model je favoriet is
Seiko Monster & Baby Tuna ‘Antarctica editions’
Seiko is het nieuwe jaar lekker gestart met de introductie van twee nieuwe ‘Save the Ocean’ modellen in de Prospex collectie. Net als de twee Antarctica modellen uit 2021, betreft deze introductie een nieuw Monster model (SRPH75K1) en een nieuw Baby Tuna model (SRPH77K1). Lees er meer over via onderstaande link⬇️