Geen uitgebreide tekst, want er zijn meer ‘save the oceans’ langs gekomen.
Ooit al een keer de samurai-versie gepast maar kwam toen tot de conclusie dat ik de turtle mooier vind. Van de 'save the oceans vind ik deze de mooiste plaat hebben met de prachtige sunburst en de verschillende kleuren blauw. Dankzij een tip van @draaischarnier kon ik deze niet in de vitrine laten liggen.
Nog wel een vraag: band erop laten of voor staal gaan?
Gefeliciteerd !
Ja band hoort er wel op maar staal is ook mooi!
Gefeliciteerd !
Leer kan ook hoor. Mooi stuk Horween, perfect.
Zwart met blauw stiksel.
Fraai, band erop laten. Een donker- of lichtblauwe Crafter Blue zou volgens mij ook best kunnen.
Mooi mooi mooi. Zelf vind ik deze band met die golven niet mooi. Crafter blue staat erg mooi. Staal ook. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van je eigen voorkeur.
Hoe dan ook, veel met het dragen.
neen hoor, ik ga geen ocean’s redden met een horloge
maar ik denk dat hij mooier staat met stalen band
geniet ervan
Idd een hele mooie wijzerplaat. Heb zelf de Samurai gehad, maar vond de stalen band te breed, zat niet fijn.
Proficiat en heel veel draagplezier
Heel mooie uitgave. Zou er staal op doen…
Rubber staat ie veel mooier op.
Heel mooi. Houd je het zomergevoel nog even vast!
Mooie aanwinst, ik zou die rubberen lekker laten zitten, staat hem goed.
Mooi op rubber dragen… wellicht investeren in een echte Isofrane welke in verschillende kleuren te verkrijgen zijn
Gewoon een mooie Crafter Blue band kopen, krijg je geen spijt van. Heb ze ondertussen op verschillende Seiko duikers zitten. En ik vind ze erg fijn dragen. En je kan ze makkelijk schoon maken.
Mooie! Heb hem gehad in de blacksteel uitvoering… vind staal altijd wel het mooist op een turtle…
Lekker hoor! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Staal vind ik persoonlijk mooier staan.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA! Veel draag plezier gewenst. Ik zou hem persoonlijk op rubbber laten. Hoe origineler hoe mooier😎
En staal zal het worden.
Waar heb je de band gekocht?
idd een mooi ding
.