NA: Seiko SBDC033 Sumo

Al veelvuldig gepresenteerd op dit forum, velen hebben hem (gehad) maar toch wil ik hem hier nog even in de picture brengen. Ook omdat ik deze passend om mijn 19+cm pols heb weten te krijgen dankzij de onbaatzuchtige medewerking van een sympathiek mede-forumlid.

Een paar dagen om de pols nu en vele conclusies voor mij kan ik beamen: prachtig, mooie blauw, prettig draagcomfort, lekker gewicht, rammelende band (maar mooi en deze standaard band heeft zeker mijn voorkeur) niet op nato zetten en vreselijk veel kwaliteit voor de paar euro die het ding kost. Gekocht om als tussenpaus te dienen als ik weer eens mijn laatste horloge van de pols had gedaan en moest terugvallen op mijn uiterst betrouwbare quartz chronograph van de Tchibo :sunglasses:, maar kom tot de conclusie dat deze zeker ook draagtijd krijgt als er wel wat draait in de winder.

Super bekend maar omdat we nu eenmaal qua horloges allemaal visueel zijn ingesteld toch een beperkte beeld bijdrage.

Dank voor de aandacht.

22 likes

Mooi man :+1:

1 like

Ziet er perfect uit! Proficiat!

Dick

1 like

Topklokje; ik heb er ook een hele tijd eentje gedragen, ook met blauwe plaat. Fijn goed draagbaar horloge! :relaxed: Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ziet er goed uit.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke aanwinst!!
Ziet er mooi en energiek uit!!
Veel draagplezier. :+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Mooi🖒😊

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst .

1 like

Veel plezier ermee :+1:

1 like