NA: Seiko Seikomatic Weekdater 33 J13080

Deze stond hoog op mijn verlanglijstje, een weekdater. Maar met een bescheiden budget is daar soms lastig aan te komen. Maar op Buyee kon ik er toch een krijgen, die er voor dat geld best aardig uit zag. En dan begint het lange wachten…
Maar uiteindelijk kwam het horloge (samen met nog wat leuks, maar dat volgt later) aan. Het was nogal goed verpakt, ik was bijna een kwartier bezig om de beschermende verpakking te verwijderen… :smile:

In eerste instantie leek het een teleurstelling te zijn, want het horloge deed niets, maar toch het horloge even omgedaan, gewoon om te kijken hoe het zat. En na een kwartier kwam er zowaar beweging in de secondewijzer! En nu loopt als een trein!
Maar het horloge was echt ontzettend smerig! Ik heb ruim een uur gepoetst, maar nu blinkt het als een spiegel, en zijn de meeste sporen wel verdwenen.
Maar ik ben er erg blij mee, en als binnenkort het glaasje vervangen is, dan ziet het er weer als nieuw uit!

19 likes

Heel mooi dat het gelukt is.
Gefeliciteerd !

Ziet er top uit :+1:

ziet goed uit :+1:

Tof! Veel draagplezier!

Leuk horloge! Best spannend, dat jagen op koopjes met buyee, al is hun service best goed.