Al vaker met mijn vrouw de discussie gevoerd over de horloges die ze altijd koopt.
Meestal zijn dat van die goedkope plakmerken waar binnen de kortste keren de “diamanten” los over de wijzerplaat rollen.
Vorige week was ik door het seiko-sbtm topic aan het scrollen en daar kwam ik de witte versie tegen van Peter (@Piede).
Schitterend vond ik deze.
De melkachtige wijzerplaat met het bijna onzichtbare glas prachtig
Ik zeg tegen mijn vrouw, ‘kijk hier eens naar dat is toch veel beter als wat je nu allemaal hebt’
Daar moest ze mij toch gelijk in geven.
Een paar dagen later stond die in het blauwe gedeelte, of het zo had moeten zijn.
De deal met Peter was snel beklonken.
Vandaag nog even het bandje op maat laten maken.
Toevallig past hij mij ook perfect
Soms heb je een gelukkie! Mooie Seiko, veel plezier ermee.
Echt mooi! Net niet wit, iets ivoor/crème…
Ehm hij is toch voor je vrouw?
Soms komt het allemaal precies goed uit. Geniet ervan Guido!
En als je vrouw em gaat dragen, ben ik benieuwd welk horloge je voor jezelf gaat kopen om het in balans te houden
Leuke NA voor je vrouw. Feliciteer haar maar met jouw keuze
En wie gaat hem nou dragen?
Geweldig dit forum toch? En die Seiko’s zijn goed. Zitten fijn en het lijkt echt alsof er geen glas in zit.
Geniet van deze topper. Jij of je vrouw. Gun 'm je vrouw; kun jij er ook eentje scoren
Voorlopig mag zij hem dragen maar als ik merk dat ze hem laat liggen pik ik hem in.
Zo werkt het vaak wel. Altijd zorgen dat je iets tegoed hebt voor het geval dat ik weer iets moois zie op het forum.
Gefeliciteerd met jullie ( ) nieuwe aanwinst !
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee, samen.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze nieuwe Seiko.
Een frisse verschijning!!
Ik wens jullie er veel plezier mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd
Inderdaad mooi hoor, en ook mooi beschreven, melkachtige wijzerplaat. Geniet er beide van, misschien maar een schema maken voor wie hem wanneer draagt
Voorlopig heeft zij de broek aan en het horloge om.
clean, gefeliciteerd !
Mooi hoor
Maar heb je het bandje nu op jou maat laten maken ipv je vrouw ?
Toevallig hebben mijn vrouw en ik dezelfde polsmaat.
Lekker makkelijk
Die van mij zijn redelijk slank en die van mijn vrouw zijn wat… voller