NA: Seiko SFP608P1 - Cartier Tank hommage

Ik bedoel het absoluut niet denigrerend. Wat jij hier op het forum doorgaans laat zien kan ik erg waarderen.

2 likes

Nah lekker dan :man_shrugging:

3 likes

Leuk horloge en prima afmeting voor je pols! :ok_hand:

1 like

Ik ben niet van het type dress horloges, maar ik vind deze maat juist perfect. Stel je voor dat ie zo groot als onderstaand was


2 likes

No worries! Ik zag het ook niet als sneer naar mij :+1:t2: Maar wilde wel aangeven hoe ik over het woord ‘verwijfd’ denk.

Hahah sorry ik zal preciezer zijn - zij gaven aan hem op hun verlanglijstje te zetten :blush: voor ieder ander ook waardering als ze hem mooi vinden! Man je laat me nog zweten! :sweat_smile:

Dank! Vond het erg wennen maar ben er nu inderdaad zeker van de maat voor mij prima is. Het is geen duiker zegmaar :stuck_out_tongue:

3 likes

Geniet van de mooie aanwinst!

1 like

Hahaha cool gedaan. Ja nou, genoeg voorbeelden online waarin de lug to lug van het rechthoekige horloge zelfs de hele pols beslaat :tired_face:

Ik denk dat jouw bewerking redelijk in de buurt komt van hoe de iets grotere solar me zou staan.

1 like

Herken wat je schrijft.
Rechthoekige horloges tonen groter dan ronde bij gelijke diameter.
Check hier mijn (vrouw haar) XEMEX met z’n
31 x34, 5 mm op mijn ca 18 cm pols

4 likes

Straalt klasse uit! :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je na! Moet zeggen dat ik hem erg mooi vind, classy. Neig zelf ook naar een iets dressier horloge af en toe. Kan me herinneren dat ik ooit een tank achtig Armani horloge had :stuck_out_tongue: deze is overduidelijk mooier! Veel plezier ermee

1 like

Ik vind het geweldig. In al het geweld van Rolex, Omega, AP enz. Een mooi horloge voor een zeer nette prijs.
Hij staat je goed en is gewoon een prachtig klokje. Heel veel plezier ermee.

2 likes

Zojuist ook maar 1 besteld :expressionless: kon het niet laten


2 likes

Leuk!! Ben benieuwd wat je ervan vindt.

1 like

Komt volgens planning vandaag al binnen
 daar had ik geen rekening mee gehouden. Klein kerstcadeautje vanavond :crazy_face::star_struck:

1 like

Erg gaaf, komt bij mij nu ook op het lijstje
:grinning:

1 like

:grin: leuk

1 like

Sorry voor de kwaliteit :wink:

3 likes

Inderdaad wel even wennen aan het formaat.

1 like

Al aan gewend inmiddels? :joy:

Jij nog happy met je Seiko?

1 like