Nou, de kast is 1 ding. De cijfers zijn langer en dunner, en de wijzers zijn anders bij die van jou. Kijk maar.
Bij nader inzien toch voor de gouden variant gegaan. Vind ik persoonlijk bij mij wat chiquer staan. Dus staat het hierboven genoemde horloge te koop. Voor degene die wellicht interesse hebben, kan je me mailen. (Mag nog niet in het blauwe gedeelte plaatsten)
Groetjes,
Robert
Dezelfde? Die valt met z’n 32mm lug to lug beter op de pols. Tenzij je natuurlijk hele grote polsen hebt kan de 40mm wel.
Nee, die jij bezit heb ik ook geprobeerd, echter vond ik deze voor mijn polsen te klein. Daarnaast vond ik de uitsnijding van het plexiglas niet netjes. Nu deze aangeschaft.
Welk model is dit dan en wat zijn de maten.
Ik zie door bomen de tank niet meer.
Heeft iemand onderzoek gedaan naar de maten van de sfp608, de sup880 solar die van @Watchlover7 (vooral de lengtemaat lug2lug)
Deze is : 25mm breed en 32mm lug2lug.
En de 880 solar is : 28mm breed en 38.4mm lug2lug.
Voor de 880 moet je dus wel 17.5-18 cm + polsen hebben anders is het in mijn ogen niet in verhouding.
En deze van jouw foto is de sfp608?
Dat klopt
Beetje uit verhouding deze of niet?
Deze van @Robert19701 ziet er cool uit. Wat is de lugsize van deze?
Edit: lees net 21mm. Dat best een joekel voor een Tank hommage.
Volgens mij scheelt het niet zo veel. Die stalen is in ieder geval kleiner dan die solar variant. Die vind ik persoonlijk te groot.
Edit: het scheelt 3 millimeter, das wel te doen.
Thnks voor de info over de maten.
Ik heb de solar besteld, maar twijfel nog.
Is het te groot dan gaan we voor de sfp608.
Ik was bang dat deze eerder te klein zou vallen, maar als ik deze fotos zie, weet ik het niet meer en lijkt dit prima.
Eerlijk gezegd is het grote voorbeeld ook eerder iets te klein dan te groot.
Eerst maar even op de eigen pols zien.
Ja kan, ik heb daar zelf wat minder moeite mee.
Of het is een waardeloze foto op de Bol.com site. Dit ziet er weer lekker uit. Hmmm… twijfel om 'm te bestellen nu is deze foto’s zie.
Lekker man! ben benieuwd naar de foto’s!
Ik ook. Vooral naar formaat kast vs. 20mm strap.