NA: Seiko SFP608P1 - Cartier Tank hommage

In 2020 al 11 horloges gekocht, de laatste aanwinst was op 21 November.
Met mijzelf de afspraak gemaakt dat dit de laatste was van het jaar… helaas of nouja helaas het is niet gelukt in ieder geval.

Steeds vaker zie je de Cartier Tank voorbij komen of diverse hommage horloges ervan…bij een ander vind ik dit super tof staan.
Bij mijzelf? Zo’n vierkant geval met Romeinse cijfers mwah…
Toen zag ik een Topic van @Dao voorbij komen van de Seiko Tank.

In mijn reis in de horloge wereld vind ik ook als je het niet probeert weet je het niet, dus toch maar 1 gekocht.

Ik ga het een kans geven, tot nu toe ben ik positief verrast wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Wie weet wat dit in de toekomst brengt :see_no_evil:

Bedankt voor het kijken! :v:

46 likes

Ik vind je foto’s erg aangenaam qua sfeer en looks .

Gefeliciteerd met dit horloge, vind het zelf nog net ff wat te spannend zo’n tank modelletje .

4 likes

Bedankt!
Ik dacht er precies net zo over hoor…maar ach dit is nog te behappen als je het niks vindt! :wink:

1 like

Keurig horloge eigenlijk.
Dacht eerst gelijk van nee.
Maar nu ik rustig naar de foto’s kijk kan ik hem toch wel waarderen!

En mooie foto’s!

1 like

Leuk ding :+1:t2:

1 like

Haha leuke dingen! Ben zelf afgeknapt op het formaat! Anders had ik die ook. Heb zelf de Cartier tank 23mm gehad. Hele fijne horloges. Verkocht. Met spijt maar ach.

Maar daarna 1 leuke alternatief weten te vinden waar ik net zo blij mee ben :slight_smile: ! 25mm

afbeelding

Helaas zonder romeinse cijfers maar je kunt niet alles hebben :laughing:

5 likes

Tof ding :+1:

2 likes

Ik denk dat die van mij hetzelfde formaat is, dus als je wilt kun je nog met Romeinse cijfers kopen :wink:

Ik kan hem tot nu toe echt wel waarderen, ben benieuwd hoelang dit duurt of dat het puur de kerstsfeer is :joy:

Bedankt👌

Dankje!

Zeker ben tot nu toe tevreden!

1 like

Ik zit zelf ook te twijfelen om deze te kopen. Kijken of ik die tank wat vind voor de toekomst. Ik zou hem overigens wel op een cognac leren band dragen, vind ik net wat gaver.

1 like

Nee die is als het goed is groter hoor…

1 like

Het heeft wel wat ja! Nog een gouden ook!

1 like

Ik kan een vierkant/rechthoekig model vaak wel waarderen, zo ook deze. Leuk ding. Veel plezier ermee!

1 like

Deze is ook 25mm kast en lug2lug 32mm.

Gewoon proberen toch ?
Zo kom je er op een relatief goedkope manier achter of het wat is.
Heb het zwarte bandje even gewisseld met deze :

Dankje, als dit echt bevalt en er ooit een Cartier tank komt weet ik niet of ik hem dan in goud zou nemen. Vind het andere ook wel erg mooi.

Ik ook wel bij andere, voor mijzelf momenteel wel hoop dat het zo blijft :smiley:

2 likes

Aahjoh ben je serieus…? Ik zag op een site destijds 29mm staan… :neutral_face:

1 like

Dat is de Solar versie die vind ik persoonlijk ook te groot !

Heel gaaf wie weet ga ik het ook een keer proberen

1 like

Nice. Perfect voor de feestdagen :blush:

1 like

Mooi en stijlvol horloge, veel plezier ermee.

1 like

Je bent een held. Heb hem gelijk besteld! De andere kan dus weg :joy: