Gaaf! Zelf ook ooit eens in een opwelling gekocht.
Ze zouden dit model eens in een stalen kast moeten uitbrengen.
Dit is ook de 25mm ?
Gewoon proberen toch?
Dat zeker! Hoop daarna ook nog.
Dankje!
Haha! Cool! Laat hem zien als die er is
Hoe is die jou bevallen ? Je hebt hem niet meer ?
Inderdaad ben benieuwd hoe het staat met stalen kast.
Ja want ik heb ook de SFP608P1 , dat is ook toch degene die jij hebt besteld ?
Ik heb hem uiteindelijk een weekje gehad. De maat was voor mij prima, maar het model in de gouden kast was voor mij toch iets te dressy.
Yes klopt.
Ben benieuwd !
Opzoek naar een stalen versie of helemaal niet meer ?
Nee eigenlijk nooit meer mee bezig geweest. Maar kwam deze tegen en nu wil ik hem hebben.
Edit: laat maar hij is 40mm hoog. Voor mij veelste groot voor een dresser.
Aah dat is jammer!
Dat is inderdaad wat aan de grote kant…jammer want het is wel een mooi horloge !
hahah klopt. Maar ik heb hem geannuleerd…
ik heb een NOG betere kunnen vinden
Overmorgen krijg je hem te zien hier
Neee? Welke ??
Laat ik je in spanning houden hehehehe! IK ben in iedergeval onwijs gelukkig dat ik hem eindelijk heb kunnen vinden na 3/4 maanden
Ik kan nergens op het net een staal variant vinden. Waar heb je die vandaan?
Dit moet een ouder modelletje zijn, Modelnummer is 2620 5040, ze zijn blijkbaar veel vaker in’t goud verkocht. Heb ze samen overgekocht van een gepensioneerd persoon, die met zwarte band is quasi nieuw, de ander eveneens met zorg gedragen behalve een bekrast glaasje.
Oeh dit is nog wel het overwegen waard zeg! Ziet er goed uit, veel draagplezier!
Thanks voor de tip, ik ga het opzoeken!
Mocht je er geen vinden, de mijne mogen de deur uit . Toch te klein/ielig voor mij en ook de vriendin draagt enkel graag stalen banden.
Voor 2 tientjes meer heb je een nieuwe
Waarom zou je dan eentje uit 1988 kopen voor praktisch hetzelfde geld?
Omdat die niet in staal komt, en omdat 't gewoon de courante marktwaarde is en zelfs daar iets onder.