Oke.
Succes met de verkoop!
Hier nog iets goedkoper 122 nog wat, 3 dagen geleden was die nog 120
Jammer om te zien. Het zijn modellen die niet vaak voorbij komen in mijn ogen. Gelukkig heb ik de mijne al besteld in het goud ;)!
Kom zeg, die kun je toch niet vergelijken met die van hem. Die van hem zijn duidelijk meer “cartier tank” dan die welke jij laat zien. Zonder twijfel had ik die van hem gekozen
Ik niet!
Dankje!
Absoluut het overwegen waard!
Leuk, weer een topic om deze leuke horloges nieuw leven in te blazen.
Ik had eerst de Seiko
En nu deze Raymond Weil handwinder
Na een dagje dragen moet ik echt zeggen, ik ben toch wat verliefd geworden.
De tank met krasvrij glaasje was razendsnel verkocht, dus de andere geef ik een nieuw glaasje en een mooie suede strap.
Heb je toch mooi snel verkocht misschien heeft het topic hier mee geholpen😋
Ja tof.
Heeftie je wel commissie betaald?
Dat weet je wel he
Heb je de Raymond Weil al weer om de pols gehad ?
Ja! Door jou heb ik contact gezocht met @vinwat die me aangaf hoe ik de caseback kon verwijderen en het zwarte stofje kon verwijderen En nu heb ik zelf weer meer draagplezier.
Ik had vandaag mijn Orient Day Date om, maar zag dit topic en nu vanavond de Raymond Weil
Welke tank met krasvrij glaasje bedoel je?
Ik had er 2 samen gekocht. De kast is van beiden scherp maar 1 van de 2 had een gekrast glaasje (bruine band op eerdere foto).
Ik zou zeggen. Hou er 1. Echt waar ze zijn echt moeilijk te vinden.
Is de uiteindelijke beslissing geworden . Nieuw glaasje besteld en nu nog een suede strap uitzoeken. Ik vind het vreemd dat de gouden versies zo vaak te vinden zijn maar de stalen niet.
Daar weet ik helaas niks van. Ik heb in ieder geval een gouden weten te bemachtigen ! Kan niet wachten
Mooi om te horen is het toch allemaal niet voor niets geweest
Wel een gouden maar niet dezelfde wat ik heb ?
Wel een gouden ja! En zeker niet meer die jij hebt. Die heb ik optijd kunnen annuleren!
Haha want? Wat is er mis mee ?