Voor mezelf verantwoord ik deze als een noodzakelijke aankoop! ; )
Overmorgen ga ik voor een paar weken naar Curacao, de vakantieweken van vorig jaar op maken. Afelopen weekend bedacht ik me ineens dat ik daar natuurlijk ook zou gaan zwemmen en duiken. Omdat ik het toch niet helemaal aandurfde om mijn enige duiker van dit moment, een Omega Seamaster diver 300M mee te nemen die kant op en er daadwerkelijk mee te gaan duiken en rondlopen (een "normaal"mens vraagt zich dan misschien af waarom je hem dan uberhaupt hebt…) moest er dus een duiker komen waarmee ik dat wel zou durven!
Eigenlijk hoefde ik daar niet heel lang ver na te denken. Ik had nog geen Seiko, maar als regelmatige bezoeker van het forum kende ik de duikers van Seiko natuurlijk wel enigzins. Aangezien kosten een belangrijke factor waren werd de keuze voor een SK007 snel gemaakt.
Zo gezegd, zo gedaan en maandag werd hij besteld bij Errowatches. Dinsdag zou hij bezorgd worden.
Dinsdagmiddag wel een keurig mailtje met de vraag hoe mijn bestelling beviel, maar geen Seiko!
Vanmiddag om twaalf uur even gebeld, heel vriendelijk te word gestaan en men zou er achteraan gaan. Tien minuten later werd ik teruggebeld dat zij hem maandag om half vijf hadden meegegeven en dat hij volgen hun systeem op dat moment bij de bezorger in de auto zat. En inderdaad, tien minuten later ging de deurbel en was hij er alsnog! Dus hulde voor de klantenservice van Erro in deze.
En dan de klok zelf, daarvan was ik direct fors onder de indruk! Hij kost weliswaar nog geen tiende van de SMP, maar qua verschijning heeft hij wel heel veel in zijn mars! Ik kan nu oprecht zeggen dat foto’s hem geen recht doen! Maar toch een paar:
Proficiat met je nieuwe aanwinst! Leuke klok. Heb net zelf een J besteld . Niet dat er IMO verschil in zit, maar bij een eventuele verkoop, kan een koper er anders over denken
Waarom moet ik thuis altijd zoveel moeite doen als ik noodzakelijkerwijs een horloge aanschaf? Waarom krijg ik daarvoor hier op het forum wel begrip? Wat doe ik fout?