NA! Seiko SKX 007 Mods!

NA! :grinning:

Als rookie hier valt er hier veel te leren :blush: Mijn hele leven al gecharmeerd van horloges, kreeg op mijn 50ste een Omega Seamaster Chronometer 300m en daarna is de interesse alleen maar gegroeid!
In de korte tijd dat ik hier op HF zit zie ik van alles voorbij komen, van superkwijlendmooi tot spuuglelijk (allemaal in mijn optiek, over smaak valt niet…) Zo zag ik ook de SKX veelvuldig voorbijkomen en besproken worden, met name ook de vele mods. Shame on me :see_no_evil: ik vond t allemaal nogal too much, hoezo lyrisch worden van zoiets…? Toch was de interesse gewekt en toen ik recent een ruilaanbod kreeg ging ik twijfelend overstag…

Gisteren kwam het ding binnen en serieus, het overtreft mijn verwachting totaal, mede door de mooie mods: Miltat band met glidelock, alu bezel insert, single low domed saffier en coin edge bezel. Supermooi, wat een gaaf horloge! Voor mij absoluut een dikke blijver! Met dank aan @Chelmswood voor de ruil! (hij is zelf ook dolgelukkig met de ruil)

Dusss, voor dit moment: ga weg, laat mij met rust, ik ben ff met m’n NA aan t spelen! :grimacing:

Seiko: Respect!

De plaatjes:


14 likes

Skx is altijd een goede keuze in mijn optiek! Zit zelf ook te denken om saffier in mijn Skx te stoppen, ziet er top uit!

1 like

Dat is een must, ziet er echt zo gaaf uit, bij elke lichtvalling weer anders, maar altijd aanwezig :ok_hand:

1 like

Dat ziet er prachtig uit, gefeliciteerd en geniet van je SKX!

1 like

Dank: zo trots als een hond met 7 dingen :yum:

2 likes

Mooie aanwinst :ok_hand: Veel plezier er mee.

1 like

Dank je!

goed geslaagde mod,die komt er hier ook nog ooit 1

1 like

Mijn beste,

Een getalenteerde aanwinst!!
Hier zal je een mooie tijd mee hebben!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

8

1 like

Mooi man! Doen jullie zelf de mods of laten jullie dat doen?

Dank! Sommige dingen zou ik zelf kunnen doen, maar deze is zo compleet overgekomen via ruil! @Chelmswood kan je er veel meer over vertellen! (heb de SKX van hem)

1 like

Hoi!

Blij te zien dat het je bevalt man! Ik heb de mods allemaal laten doen, heb het geluk gehad hier een paar onderdelen opt forum te scoren (thx @royke74 )

Maar je kan ook alles vinden bij crystaltimes, rob van monsterwatches of bij DLW.

en het fijne was, voor alle vragen die ik had ben ik toen bij @handavinci terecht gekunnen en hij heeft me ook goed geadviseerd betreffende de band.

Enjoy!

4 likes