Na: Seiko SKX007

De must have van iedere (duik)horloge liefhebber ontbrak nog in mijn collectie; de SKX007. Vorige week zag ik er ineens 1 in het blauwe gedeelte staan, snel contact opgenomen met @Watchbird en de volgende dag was hij in huis. Leuke set met strapcode, MN originals en een mooie nato band👌

32 likes

Blijft een heerlijke horloge.
Geniet ervan!

1 like

Mooi man. Proficiat

1 like

Iconisch horloge! Alleen het ontbreken van handwinding en hacking vind ik wel een gemis.

1 like

Klassieker. Mooi :ok_hand:

1 like

Yes :sunglasses: En op de juiste band :+1:t5:

1 like

Top horloge voor het geld, zeker op de miltat Oyster :ok_hand:t2:

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

Gefeliciteerd. Wat mij betreft een echte classic. Draag 'm zelf ook met regelmaat en veel plezier. Dat ie al even niet meer in productie is, geeft hem ondanks de massaproductie hiervan, dan toch ook een klein exclusief randje.

1 like

Inderdaad een must have! Proficiat

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Persoonlijk mis ik dat niet, even een uurtje om de pols en dan pas goed zetten😉 maar vind hem wel echt in mijn collectie horen…

1 like

Ja, is toch het meest “af” op deze band wat mij betreft

1 like

Ja dat laatste sowieso! Dit horloge hoort er echt bij. Ik doe mn SKX013 en SKX011 ook niet snel weg.

1 like

Uurtje?!

Ik draag mijn SKX007 soms maanden niet (20 jaar oud en nooit geserviced), maar als ik hem oppak en 1 keer een een draaibeweging geef met mijn pols dan looptie en kan ik de tijd en datum instellen zonder dat het uurwerk stopt :sunglasses:

3 likes

Een uurtje is echt niet nodig bij die Seiko’s. Die beginnen al te tikken als je de horlogedoos opent. Hacking mis ik wel een klein beetje.

1 like

Het uurtje was figuurlijk bedoelt​:wink: deze loopt ook meteen inderdaad!:muscle:

Mooi geniet ervan

1 like

Proficiat met je aanwinst!

Wel échte krengen die SKX’en. Als je er verliefd op wordt hoef je plots weinig anders in de “budget-divercategorie”- of het moet een heuse stap omhoog zijn.

3 likes

O jee… dat belooft niet veel goeds😉