NA Seiko SKX007J1

3 weken geduurd en eindelijk aangekomen. Mijn nieuwe SKX007J1. Besteld via Creation Watches via de airmail optie. Helaas er uitgepikt bij de douane dus nog wat extra kosten.

En nu de foto’s.

23 likes

Nu nog wat toffe nato’s erbij en je bent klaar voor de zomer en het zwembad! :sunglasses:

Wat was je nou uiteindelijk kwijt alles bij elkaar?

een dikke stalen band erbij

3 likes

Eerst even een stalen band zoeken. Kwam nu op 270 uit.

3 likes

Yes :laughing::rofl:

1 like

Suggesties Frans?

3 likes

Kies maar uit.

https://www.monsterwatches.nl/product-categorie/banden/

Incognito als Frans. :wink:

Oh en gefeliciteerd. SKX is altijd goed. :+1:

3 likes

:point_up_2:t4:
Monsterwatches, solid oyster.

Goeie koop !

Retro razer
Angus jubilee
Solid oyster

Strapcode miltat

Allemaal mooi
Succes met je nieuwe aanwinst :blush:

5 likes

Gefeliciteerd met deze kanjer

Ik wacht op mijn SKX009J Pepsi,

Een stalen band heb ik reeds gekozen en ontvangen
Ik heb gekozen voor een Strapcode Retro Razor. Klik op link hieronder om te zien hoe het staat

2 likes

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Veel draagplezier met deze solide tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Voor de zomer… Monsterwatches… zomer 2020 dus!

2 likes

Nee jonguh! Bestellingen gaan wel snel. Je moet er alleen niks over vragen. :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Een SKX mag natuurlijk niet ontbreken in de collectie! (heb er twee :grinning:) Laatste batch. Worden niet meer gemaakt. Dus je bent nét op tijd, voor een nieuwe!

2 likes

Deze band is niet echt iets voor mij. Heb wel even bij strapcode zitten neuzen. Ik vind de 2 tone angus jubilee wel een optie maar ben even rustig aan het kijken wat ik wil gaan doen.

Dat was ook de reden dat ik er 1 heb besteld. Laatste kans om nog een nieuwe te verkijgen.

1 like

:point_up_2:

Dat moet wel passen qua kleur op je horloge vind ik persoonlijk. Ik heb de TT Angus jubilee van Strapcode ook maar dan voor deze

Op de 007 is de solid Oyster echt het mooist van Strapcode. Op de 009 de solid Jubilee.

1 like